افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

خدا ناخن هایم را زشت کرد، چگونه آنها را بلند کنم؟ / راه حل شما اینجاست، هم رنگ لیمویی و هم پولیش

  • کد خبر : 187499
خدا ناخن هایم را زشت کرد، چگونه آنها را بلند کنم؟  / راه حل شما اینجاست، هم رنگ لیمویی و هم پولیش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لاک ناخن قطعاً در استایل هر خانمی مهم است و آن هم به طور عمده! درست است که در گذشته لاک زدن را فقط در کار خانم‌های لوکس می‌دیدیم و تعداد کمی از خانم‌ها در زندگی عادی خود از این حرکت استفاده می‌کردند و کاشته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لاک ناخن قطعاً در استایل هر خانمی مهم است و آن هم به طور عمده! درست است که در گذشته لاک زدن را فقط در کار خانم‌های لوکس می‌دیدیم و تعداد کمی از خانم‌ها در زندگی عادی خود از این حرکت استفاده می‌کردند و کاشته می‌شدند، اما امروزه می‌بینیم که مانند بنز، خانم‌ها در هر سنی کاشت‌های متفاوتی را انتخاب می‌کنند. و ژل و از لاک استفاده می کنند که البته خیلی خوب است و اگر لاک دوست دارید قطعا تمام نگرانی و غم شما را از بین می برد.

بله جان لاک عزیز میتونه خیلی موثر باشه و هم جسم و هم روحت رو زیبا کنه. اما برخی از خانم ها هستند که می خواهند ناخن های خود را رنگ کنند و در کاشت و این کارها چندان مهارت ندارند. از طرفی ناخن های کوچک و کوتاهی دارند، بنابراین در نهایت باید از آنچه می خواهند بگذرند و لاک نزنند یا رنگ نامناسبی بخرند و حتی احساس منفی نسبت به دستان خود داشته باشند.

راه حل چیست؟ راه حل این است که با ما باشید تا هم ترفند بلندتر نشان دادن ناخن هایتان را یاد بگیریم و هم لاک هایی که می توانند ناخن هایتان را بلندتر نشان دهند!

سوهان ناخن برای بلند کردن ناخن ها بسیار مهم است.

من همیشه ناخن هایم را خودم سوهان می کشم و دیگران همیشه فکر می کنند من چیزی را کاشته ام، در حالی که حتی یک بار هم آن را نکاشتم! بله سوهان زدن به همان اندازه مهم است و می توانید هر کاری که می خواهید با ناخن های خود انجام دهید.

برای اینکه ناخن هایتان بلندتر به نظر برسد، ابتدا مراقب ناخن هایتان باشید تا کمی بلندتر شوند. در مرحله بعد، هر دو سمت چپ و راست ناخن را با سوهان به شکلی صاف سوهان کنید تا هر دو طرف ناخن ها به سمت جلو و به شکل ظاهر شوند.

PIO (2)

البته ناخن های اکثر افراد اگر سوهان نخورده و بلند باشند حالت اردکی پیدا می کنند اما با این روش سوهان زدن و البته صاف کردن بالای ناخن ناخنی بلندتر، صاف تر و نرم تری خواهید داشت.حرفه ای.

اگر ناخن‌هایتان کوتاه است، پیشنهاد می‌کنیم برای ناخن‌هایتان به سراغ شکل سر گرد نروید، زیرا آن‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهد.

_ظاهری عالی داشته باشید_ طراحی های خیره کننده ناخن برای هر مناسبت!_ _ناخن های خود را زیبا کنید_ مد روز

برای بلند کردن ناخن ها لاک نزنید!

میشه بگید یعنی چی؟ به این ترتیب لاک نصف می شود، پس باید به شما بگوییم که نگران نباشید، زیرا با این روش لاکی صاف، مرتب و تمیز خواهید داشت و ناخن شما در خطای دید بلندتر به نظر می رسد.

فقط سمت چپ و راست ناخن را تا گوشت کاملا نپوشانید و کمی فاصله بگذارید. در آخر فراموش نکنید که نوک ناخن را با لاک بپوشانید که تاثیر بسیار مثبتی در زیبایی لاک و همچنین ماندگاری و بلندتر نشان دادن آن دارد.

30 ناخن پاستیلی بهاری که باید امسال امتحان کنید 2023 _ ناخن تابستانی 2023

برای بلندتر نشان دادن ناخن هایم چه لاکی بزنم؟

بدون شک انتخاب رنگ نیز مهم است. رنگ های تیره مانند قهوه ای تیره، مشکی، قهوه ای سوخته و غیره می توانند حتی ناخن های بلند را کوتاه تر نشان دهند. در مورد اینکه خدا ناخن های شما را از اول کوتاه آفرید که به نظر من خیلی خیلی زشت است چطور؟

البته این مشکل 100% نیست و گاهی پیش می آید که رنگ های تیره به دلیل رنگ پوست یا طرح پوسته ناخن زیبا به نظر می رسند اما در کل می توان گفت رنگ های تیره بیشتر از اینکه بزرگ شوند کوچک می شوند.

تحت عنوان

لاک سفید صدفی بزنید و آن را دوست داشته باشید.

لاک سفید صدفی یکی از رنگ های لاکی است که هم لوکس و هم شیک است. مانند قرمز است، زیرا هر دو پوسته و قرمز را می توان با انواع و اقسام انواع و سبک ها ترکیب کرد و به راحتی تطبیق داد.

112 ایده شگفت انگیز هنر ناخن که باید در قرار بعدی خود امتحان کنید

لاک گوشتی، کرمی و پاستلی.

رنگ‌های لاک دهه 90 در سال‌های اخیر چنان مد روز و محبوب شده‌اند که انگار لاک دیگری در دنیا وجود ندارد و این طیف رنگی است که تکان می‌خورد!

فراموش نکنید که این توناژهای رنگی کمک زیادی به بلندتر نشان دادن ناخن های شما می کنند و علاوه بر زیبایی، طول ناخن های شما را تضمین می کنند.

انواع لاک های صورتی روشن، پاستلی و براق به شما کمک می کند تا به آنچه می خواهید برسید.

inspo هنر ناخن

PIO (4)



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.