افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

بحرین با پیروزی مقابل اردن به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 187412
بحرین با پیروزی مقابل اردن به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پس از پایان دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا در گروه E دو دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم های ملی فوتبال اردن و بحرین در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف هم رفتند. ورزشگاه قطر ساعت 15: «محمد احمد یوسف الحمدی» […]

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پس از پایان دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا در گروه E دو دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم های ملی فوتبال اردن و بحرین در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف هم رفتند. ورزشگاه قطر ساعت 15: «محمد احمد یوسف الحمدی» به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین به پایان رسید.

یوسف هلال (34) گل این دیدار را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار می شود، کره جنوبی و مالزی به مصاف یکدیگر رفتند.

فرصت طلبی بحرین در نیمه اول

دو تیم نیمه اول این دیدار را محتاطانه آغاز کردند. تساوی می تواند هر دو تیم را به مرحله حذفی برساند، اما باخت موقعیت آنها را به خطر می اندازد. بنابراین در نیمه اول هیچ یک از تیم ها با یکدیگر مبارزه نکردند و یکدیگر را ارزیابی نکردند.

این دیدار بدون موقعیت خاصی به پایان رسید تا اینکه در دقیقه 34 در حالی که بازیکنان اردن در جلو و پشت محوطه جریمه بحرین قرار داشتند، مدافعان بحرین توپ را گرفتند و به یک ضد حمله سریع منجر شدند. سه پاس سریع رو به جلو شاهد بود که “یوسف هلال” توپ را از مرکز زمین بدون اینکه مدافعی جلوی او باشد بازیابی کرد. او با شروعی سریع در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد گل اول بحرین را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین به پایان رسید.

نیمه دوم سرد و خسته کننده است.

در نیمه دوم این دیدار هیچ یک از دو تیم اقدام به گلزنی نکردند. به نظر می رسد از آنجایی که تیم برتر این گروه باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ژاپن برود، اردنی ها تمایلی به ایجاد موقعیت خطرناک و گلزنی نداشتند و هیچ تلاشی برای رسیدن به گل و برتری نداشتند. و این دیدار عمدتاً در اواسط بازی و پس از آن زمین بازی برگزار شد.

در دقیقه 89، بحرینی ها پشت محوطه جردن صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه محکم یوسف هلال به دروازه بان اردن برخورد کرد و نتوانست وارد چارچوب شود.

این دیدار با برتری یک بر صفر بحرین به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.