افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

3 سال ویزیت از بیماران، مدیر کل یک کارخانه آلاینده جریمه شد

  • کد خبر : 187380
3 سال ویزیت از بیماران، مدیر کل یک کارخانه آلاینده جریمه شد

به گزارش رکنا، مریم محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان. همدان وی با اعلام این خبر افزود: یک شرکت آلاینده هوا علیرغم دریافت اخطاریه های متعدد از این اداره کل هیچ اقدامی برای رفع آلودگی انجام نداده است لذا به دلیل آلودگی شدید و مستمر هوا برای مدیر این واحد آلاینده پرونده تشکیل و تحویل […]

به گزارش رکنا، مریم محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان. همدان وی با اعلام این خبر افزود: یک شرکت آلاینده هوا علیرغم دریافت اخطاریه های متعدد از این اداره کل هیچ اقدامی برای رفع آلودگی انجام نداده است لذا به دلیل آلودگی شدید و مستمر هوا برای مدیر این واحد آلاینده پرونده تشکیل و تحویل داده شد. به مرجع قضایی

وی خاطرنشان کرد: پس از پرداختن به اتهام خلقت آلودگی هوا با توجه به فعالیت کارخانه و اثرات مخرب آن بر مردم و محیط زیست، دادگاه حکمی را در محکومیت مدیر کل این واحد صادر کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان افزود: بر اساس رای دادگاه، مدیرکل این واحد به مدت سه سال با مشروط بر اینکه هر ماه در یکی از بیمارستان های تخصصی همدان در تاریخ 1396/01/13 حضور داشته باشد، حکم تعلیق به مدت سه سال صادر شد. ریه. بخش بیمار.با یک دیدار تصمیم گرفت با ابراز تسلیت به بیماران ریوی، آن را در عکس ثبت کند و در پایان هر ماه به قاضی اعدام ابلاغ کند.

محمدی گفت: هدف قاضی از صدور این حکم آگاهی مردم از پیامدهای آلودگی هوا بر سلامت جامعه است.

به گزارش خبرآنلاین، نهم آذرماه به عنوان روز جهانی هوای پاک نامگذاری شده است و برنامه های این روز در قالب هفته هوای پاک از 5 آذرماه تا 11 بهمن ماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است روزهای بدی هوا در استان همدان از 39 روز در سال 1401 به 15 روز در سال جاری و روزهای پرخطر از 10 روز به صفر کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.