افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

بیرانوند: سرمربی خارجی نیم فصل را از دست داد/ عثمر تیم را شناخت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 187312
بیرانوند: سرمربی خارجی نیم فصل را از دست داد/ عثمر تیم را شناخت – پرسپولیس نیوز

دروازه بان پرسپولیس درباره وضعیت سرمربی پرسپولیس صحبت کرد. علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس در گفتگو با فوتبال برتر از اردوی تیم ملی درباره تحولات تیم ملی در ابتدا گفت: الان اتفاقی افتاده و چند روزی است که صحبت از مربی خارجی است. یک چیزی به هواداران عزیز بگویم: این اولین فصل نیست […]

دروازه بان پرسپولیس درباره وضعیت سرمربی پرسپولیس صحبت کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس در گفتگو با فوتبال برتر از اردوی تیم ملی درباره تحولات تیم ملی در ابتدا گفت: الان اتفاقی افتاده و چند روزی است که صحبت از مربی خارجی است. یک چیزی به هواداران عزیز بگویم: این اولین فصل نیست که می خواهیم مربی خارجی بیاوریم. الان دو امتیاز از تیم دوم و سوم عقب هستیم و اگر می خواهید مربی خارجی بیاورید و به دنبال مربی خیلی خوب با رزومه هستید، سوال من از هواداران و مدیرعامل باشگاه این است: تا یک هفته دیگر سرمربی جدید بیاورید به اردوی دبی اضافه می شود؟

وی با اشاره به سرمربی جدید ارتش سرخ گفت: اگر یک مربی خارجی بیاورید و او در نیم فصل یکی دو نفر را ببازد، می توانید انتظار داشته باشید که مافوق بگویند او یک مربی خارجی است. مربی و ما باید به او فرصت دهیم.” قهرمانی را از دست خواهید داد.

بیرانوند درباره مربی خارجی هم گفت: یعنی در واقع شما نگاه کنید، هر مربی خارجی که گفتید باید به او قیمت بدهید. شما نمی توانید در نیم فصل به مربی فرصت بدهید، باید به او زمان بدهید. حالا هواداران پرسپولیس را برای قهرمانی می خواهند.

دروازه بان پرسپولیس درباره ماجرای روز گذشته توضیح داد: برای عثمار استوری گذاشتم چون مربی انتخاب نکردند و ممکن است سرمربی جدید اسمار را دوست نداشته باشد اما از اسمار تشکر کردم. حالا من می گویم اگر قرار است اتفاقی بیفتد، شما که لیست را بر اساس لیست آقای گل محمدی می گیرید و آقای عثمر که 50 درصد آقای گل محمدی است، تیم را تمرین می دهید و سه بازی دوستانه انجام داده اید و آنها تمام شخصیت تیم را بشناسید.

علیرضا بیرانوند درباره اسمار ادامه داد: من شخصا به عنوان فردی که با کادر فنی کار کردم این را می گویم. من نمی گویم آقای اسمار را رها کنید، می گویم خوبیش این است که آقای اسمار سه هفته تیم را تمرین داد و سه بازی دوستانه انجام داد و بازیکنانی که گرفتید با توصیه آقای اسمار و گل محمدی. او این بازیکنان را می شناسد و تیم را به اردو خواهد برد، پس بیایید تیم را به دست این کادر فنی بسپاریم.

وی در پایان گفت: این نظر من است و شاید هواداران چیز دیگری بگویند. حالا شاید خدای ناکرده فردا تیم نتیجه نگیرد و هواداران بگویند شما گفتید آقای اسمار! من می گویم مربی جدید اگر بیاید باید شانس داشته باشد و ممکن است با کمی باخت کورس را ترک کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)