افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

دلت تنگ شده هر لباسی که بپوشی خبر حضورت را می دهد / این ملحفه را باید بپوشی.

  • کد خبر : 187241
دلت تنگ شده هر لباسی که بپوشی خبر حضورت را می دهد / این ملحفه را باید بپوشی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند نامشان در لیست افراد زیبا نوشته شود و برای این کار سعی می کنند این کار را انجام دهند، در صورت تمایل می توانید آن را اضافه کنید، اما اول از همه مهم است که هیکل خود را بشناسید. مثلاً باید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند نامشان در لیست افراد زیبا نوشته شود و برای این کار سعی می کنند این کار را انجام دهند، در صورت تمایل می توانید آن را اضافه کنید، اما اول از همه مهم است که هیکل خود را بشناسید. مثلاً باید بدانید اگر کوتاه قد هستید برای خانم های کوتاه قد چطور لباس بپوشید تا این ویژگی اندام شما به خاطر استایلتان احساس جالبی در شما ایجاد نکند، آن را نگیرید زیرا یک لباس خوب می تواند ظاهر شما را نشان دهد. بهتر.

بنابراین با این حساب باید در انتخاب لباس های مختلف از استایل خود وسواس و دقت داشته باشید تا بتوانید ظاهری شیک داشته باشید و حتی اکسسوری ها را فراموش نکنید، مثلاً اگر چاق هستید و به دنبال دستبند هستید، باید لباس را انتخاب کنید. بهترین مدل دستبندهای مناسب برای مچ دست چاق را پیدا کنید و آنها را به عنوان مکمل انتخاب کنید تا در این صورت دست شما ظریف تر به نظر برسد یا اگر مچ دست شما خیلی باریک است، باید دستبندهایی را انتخاب کنید که مچ شما را بیشتر نشان می دهند. راه متعادل حال به سراغ مقاله امروز می رویم که طی آن می خواهیم چند نمونه از مدل های افراد شکم دار را به شما نشان دهیم و به شما بگوییم که افراد چاق چگونه باید کاغذ مناسبی را برای لاغر به نظر رسیدن انتخاب کنند، پس با ما همراه باشید.

ابتدا فرم بدن خود را بشناسید.

بلوزهای امروزی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شوند اما به طور کلی می توان گفت که بلوز زنانه در دو نوع رسمی و راحتی وجود دارد که می توانید بسته به مناسبت و سلیقه خود آن ها را بپوشید. برو نقشی را انتخاب کن که بیشتر به تو می آید.

اما اگر چاق هستید و شکم دارید، یکی از نکاتی که در انتخاب پیراهن باید به آن توجه کنید شناخت اندامتان است، یعنی باید حواستان به فرم بدنتان باشد چرا که برای مثال فرم بدن چندین نوع دارد. ، شاید شانه هایتان اگر پهن و چاق به نظر می رسید، اما پاهایتان لاغر و فرم بدنتان برعکس است، خوب با دانستن این موضوع می توانید به سراغ انتخاب درست بروید، یعنی اگر فرم بدنتان مثلثی معکوس است، پس شما باید یک سری لباس را انتخاب کنید که متعادل باشد. به عنوان مثال، شلوار گشاد را در قسمت پایین تنه بپوشید تا چاق تر به نظر برسید و بالاتنه و پایین تنه متعادل شود.

مدل کاغذی برای افراد معده.

مدل کاغذی برای افراد معده.

مدل کاغذی برای افراد معده.

خانم هایی که چاق هستند و شکم کمی دارند بهتر است بلوزهای بلند را انتخاب کنند زیرا این مدل از بلوزها می تواند اندامشان را کشیده و از طرفی بیشتر قسمت های بدن افراد را بپوشاند پس اگر شکم دارید نروید. برای شورت هایی که کوتاه هستند و آن شورت هایی که باید داخل شلوار خود قرار دهید، زیرا در این صورت شکم شما بسیار نمایان می شود. خوشبختانه کاغذهای بلند نیز طرح ها و رنگ های متنوعی دارند و به راحتی می توانید یک کاغذ خوب با توجه به نیاز خود در بازار پیدا کنید.

علاوه بر این، برای تکمیل ظاهر خود، می توانید از کتانی، شلوار کتان، شلوار جین یا ساپورت های پایین تنه استفاده کنید.

مدل کاغذی برای افراد معده.

مدل کاغذی برای افراد معده.

مواد کاغذی مناسب برای خانم های باردار.

شاید اول از همه، تنها چیزی که برای خانم هایی که به دنبال کاغذی مناسب برای پنهان کردن شکم خود هستند، طرح و رنگ آن است، در حالی که یکی از عواملی که در ظاهر زیبا و آراسته شما بسیار موثر خواهد بود، نوع کاغذ است. آن دسته از پارچه هایی که حجیم و ضخیم هستند به دلیل ظاهر سفت و خشک برای خانم های چاق مناسب نیستند زیرا این نوع پارچه ها آنها را چاق تر نشان می دهد و از طرفی آن پارچه هایی که چسبناک هستند برای آنها مناسب نیست. مردم به این دلیل که آنها را حجیم تر نشان می دهند. این را هم باید اضافه کنیم که پارچه های نازک برای ما مناسب نیستند زیرا عیوب بدن را نشان می دهند. پس چه پارچه ای خوب است؟

آن پارچه‌های برهنه و ظریف، با سطح صاف و پرده‌های خوب، ممکن است برای افراد چاق مناسب باشند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پارچه‌های کرپ و ابریشمی را انتخاب کنید و ملحفه‌هایی از این ماده تهیه کنید تا بدنتان لاغرتر و بلندتر به نظر برسد. آیا آن را

مدل کاغذی برای افراد معده.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.