افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

مهدی چمران: خلیج فارس در خطر است

  • کد خبر : 187207
مهدی چمران: خلیج فارس در خطر است

به گزارش رکنا، مهدی چمران ; رئیس سالن شهر تهران در صد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس وی بیان کرد: امیدواریم با انعقاد مجمع مشورتی شوراهای اسلامی شهر، طرح مسائل مهم کشور و مراکز استان ها و کسب نتایج خوب به نتایج خوبی برسیم. وی ضمن بیان اینکه ما سال هاست با مسائل […]

به گزارش رکنا، مهدی چمران ; رئیس سالن شهر تهران در صد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس وی بیان کرد: امیدواریم با انعقاد مجمع مشورتی شوراهای اسلامی شهر، طرح مسائل مهم کشور و مراکز استان ها و کسب نتایج خوب به نتایج خوبی برسیم.

وی ضمن بیان اینکه ما سال هاست با مسائل شورا سروکار داریم و تجربه زیادی در این زمینه داریم، افزود: بندرعباس نسبت به دوران جنگ و در سالهای اخیر که به این شهر سفر کردم، تفاوت زیادی ایجاد کرد.

سرپرست شهرداری تهران با ابراز امیدواری نسبت به مدیریت شهری و تبدیل آن به شهر بندری نمونه، گفت: بندرعباس دارای امکانات و توانمندی های بسیار خوبی است. هم مرکز صنعتی است و هم از نعمت دریا برخوردار است. امیدواریم مسئولان شهری زمینه آرامش و آسایش را برای شهروندان فراهم کنند.

چمران وی بیان کرد: شهرداری برای احیای بافت فرسوده باید با ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی به شهروندان مردم و سرمایه گذاران را به این سمت سوق دهد.

وی گفت: سازه جدید نباید از شهر خارج شود و روی بافت فرسوده ایجاد شود. محیط زیست بندرعباس نیازمند توجه است به این موضوع مشکل رسیدن فاضلاب به دریا نیز اضافه شده است. آلودگی دریا زیاد است. کاربردهای زیادی برای فاضلاب وجود دارد. خلیج فارس در خطر است اگر دریا آلوده باشد با این روش های ساده نمی توان آن را پاکسازی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.