افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

واکنش ها به رد صلاحیت حسن روحانی

  • کد خبر : 187097
واکنش ها به رد صلاحیت حسن روحانی

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی به رد صلاحیت روحانی در انتخابات خبرگان در دوران ریاست جمهوری وی واکنش نشان داد. به گزارش «انتخاب»؛ حسام الدین آشنا در این باره نوشت: راحتی بود یا رقابت؟ لازم به ذکر است ساعاتی پیش سایت حسن روحانی رئیس جمهور سابق نوشت: به گفته یکی از مسئولان شورای […]

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی به رد صلاحیت روحانی در انتخابات خبرگان در دوران ریاست جمهوری وی واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»؛ حسام الدین آشنا در این باره نوشت: راحتی بود یا رقابت؟

لازم به ذکر است ساعاتی پیش سایت حسن روحانی رئیس جمهور سابق نوشت: به گفته یکی از مسئولان شورای نگهبان، فقهای این شورا صلاحیت دکتر حسن روحانی را برای نامزدی ششمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید نکردند. مجلس خبرگان رهبری».

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به رد صلاحیت روحانی در انتخابات خبرگان، نوشت: در نقد رد صلاحیت روحانی، به گذشته وی اشاره شده است، اما فهمیده می شود که رد صلاحیت ها مربوط به احتمالات آینده است و نه چیزی با آن انجام دهید با گذشته ببین

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به رد صلاحیت روحانی در انتخابات خبرگان نوشت: دلیل رد صلاحیت وی در گذشته نیست، بلکه در آینده است.

وی در همین رابطه نوشت: در انتقاد از رد صلاحیت روحانی به گذشته وی اشاره شده است اما اینطور برداشت می شود که رد صلاحیت ها مربوط به احتمالات آینده است و ربطی به گذشته ندارد.

علی جنتی وزیر سابق ارشاد در واکنش به رد صلاحیت روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نوشت: اقلیت تمامیت خواه حاکم حضور رئیس جمهور سابق در مجلس خبرگان رهبری را نپذیرفت، بنابراین این نهاد به طور کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت. کنترل. کنترل شما رد صلاحیت دکتر روحانی بخش دیگری از رسوایی کسانی است که مشروطه را در انتظار شرکت اقلیت در انتخابات به سخره گرفتند.

علی جنتی وزیر اسبق آموزش و پرورش در واکنش به رد صلاحیت روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نوشت: قانون اساسی را به سخره گرفته اند. منتظر حضور اقلیت در انتخابات باشید.

وی در همین رابطه نوشت: اقلیت تمامیت خواه حاکم اجازه حضور رئیس جمهور سابق در مجلس خبرگان را نداد، بنابراین این نهاد کاملاً تحت کنترل آنهاست. رد صلاحیت دکتر روحانی بخشی دیگر از رسوایی کسانی است که قانون اساسی را به سخره گرفتند: منتظر شرکت اقلیت در انتخابات باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.