افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تظاهرات هزاران نفری در تل آویو و تقاضای تبادل فوری اسرا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 187086
تظاهرات هزاران نفری در تل آویو و تقاضای تبادل فوری اسرا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران شهرک نشین با سردادن شعار خواستار توافق فوری سران این رژیم برای تبادل اسرا و بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شدند. پایگاه خبری المیادین گزارش داد که معترضان خواستار اعمال فشار بر کابینه بنیامین نتانیاهو برای امضای فوری توافقنامه تبادل اسرا با حماس و آزادی اسرای صهیونیستی در دست حماس […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران شهرک نشین با سردادن شعار خواستار توافق فوری سران این رژیم برای تبادل اسرا و بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شدند.

پایگاه خبری المیادین گزارش داد که معترضان خواستار اعمال فشار بر کابینه بنیامین نتانیاهو برای امضای فوری توافقنامه تبادل اسرا با حماس و آزادی اسرای صهیونیستی در دست حماس شدند.

معترضان به سیاست های جنگی کابینه نتانیاهو نیز از نخست وزیر این رژیم خواستند هر چه زودتر جنگ را متوقف کند و اسرا را مبادله کند.

در شرایطی که کابینه جنگی نتانیاهو به دلیل نسل کشی غزه تحت فشار داخلی و خارجی قرار دارد. انتقادات از کابینه فعلی رژیم صهیونیستی به دلیل عدم آزادی اسرای صهیونیستی افزایش یافته و این روزها سرزمین های اشغالی صحنه تظاهرات علیه کابینه است.

در همین راستا «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق این رژیم از قصد کابینه رژیم اسرائیل برای ادامه جنگ و کنار گذاشتن مذاکرات آتش بس و اولویت ندادن آزادی اسرای صهیونیست انتقاد کرد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در حالی به صد و دهمین روز خود رسیده است که این رژیم در سردرگمی محض به کشتار مردم بی دفاع غزه ادامه داده و مورد آزار و اذیت و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

7 اکتبر 2023، مطابق با 15 مارس 1402، یک روز خاص در تاریخ جهان به ویژه در تاریخ منطقه غرب آسیا است. عملیات تهاجمی الاقصی بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته شده است.

با توسعه این عملیات موفق و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را به واکنشی در برابر تحرک و توهین به اشغالگری صهیونیست ها در فلسطین تبدیل کرد، ارتش و سازمان های اطلاعاتی این رژیم عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند. و به کشتار ساکنان آن ادامه داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.