افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

7 هزار و 232 زوج لرستانی در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 186991
7 هزار و 232 زوج لرستانی در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان روز چهارشنبه در سخنانی در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان گفت: تا پایان آذرماه سال 1402 تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان 24 هزار و 89 نفر بوده است. وی گفت: از این تعداد 16 هزار و 857 نفر موفق به دریافت این تسهیلات ازدواج در استان […]

احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان روز چهارشنبه در سخنانی در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان گفت: تا پایان آذرماه سال 1402 تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان 24 هزار و 89 نفر بوده است.

وی گفت: از این تعداد 16 هزار و 857 نفر موفق به دریافت این تسهیلات ازدواج در استان شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه 74 درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج موفق به دریافت آن شدند، تصریح کرد: در حال حاضر هفت هزار و 232 نفر در نوبت دریافت این تسهیلات در استان هستند.

یاوری گفت: در مجموع حدود سه میلیارد تومان برای این کار پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دستور شخص رئیس جمهور در ستاد ساماندهی امور جوانان این بود که تمامی درخواست های وام در صورت کامل بودن مدارک باید پرداخت شود، افزود: اگر مواردی وجود داشته باشد که بانک بدون دلیل از پرداخت آن امتناع کند، بلافاصله اقدام می کنیم. . این موضوع را پیگیری کنیم، این کار را انجام می دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم این موارد را پیگیری کنیم افزود: گزارش مکتوب در این رابطه آنها نیز باید توسط بانک ها ارائه شود.

یاوری با اشاره به اینکه گزارش وضعیت پرداخت وام ازدواج باید به تفکیک از سوی بانک ها اعلام شود، تصریح کرد: در اسرع وقت وضعیت پرداخت این وام را رسانه ای خواهیم کرد.

وی گفت: اگر فردی مدارک و شرایط کامل وام را داشته باشد باید به او خدمت اعطا شود زیرا دولت با پرداخت این خدمات موافقت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.