افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

رضا درویش: پرسپولیس از هر نظر آماده دربی است/ همه مدارک را به موقع و بدون مشکل آپلود کردیم

  • کد خبر : 18687

در روزهای اخیر جدای از بحث دربی، باشگاه پرسپولیس مشغول بارگذاری آخرین اسناد حرفه ای خود بوده است. اسناد مربوط به ورزشگاه آزادی و مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال. در این صورت هواداران پرسپولیس همچنان نگران هستند که آیا مدارک ارائه شده در مورد مالکیت مجاری ها به تایید کمیته مجوزهای حرفه ای و […]

در روزهای اخیر جدای از بحث دربی، باشگاه پرسپولیس مشغول بارگذاری آخرین اسناد حرفه ای خود بوده است. اسناد مربوط به ورزشگاه آزادی و مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال.

در این صورت هواداران پرسپولیس همچنان نگران هستند که آیا مدارک ارائه شده در مورد مالکیت مجاری ها به تایید کمیته مجوزهای حرفه ای و متعاقباً توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا می رسد یا خیر؟ این اسناد روز گذشته توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس بارگذاری شد و حسین قربان زاده نیز با حضور در این باشگاه مطلع شد. با توجه به این موضوع و دربی پیش رو با رضا درویش به گفت و گو نشستیم که در ادامه ماحصل گفتگوی فرهیختگان با مدیرعامل پرسپولیس را می خوانید.

با قربانزاده در باشگاه پرسپولیس جلسه داشتید، در این جلسه تصمیم خاصی گرفته شد؟

قربان زاده از زمانی که مسئولیت دو باشگاه را بر عهده گرفت، به طور مداوم پیگیر مسائل مختلف پرسپولیس بود و روز چهارشنبه به باشگاه آمد تا از اقدامات انجام شده توسط باشگاه برای اخذ مجوز حرفه ای بازدید کند. دیروز آخرین مدارک مربوط به اخذ مجوز حرفه ای از سوی باشگاه آپلود شد و انشاالله مشکلی پیش نیاید و بدون مشکل در لیگ قهرمانان شرکت کنیم.

حال مشکل اینجاست که اسنادی که وزارت ورزش برای مالکیت دو باشگاه شمال آفریقا تهیه کرده نگران کننده است و این اسناد باید خیلی زودتر بارگذاری می شد.

نه از نظر زمانی که مشکلی نیست. همه اسناد به موقع بارگذاری شد. در خصوص موضوع مالکیت نیز طی دو روز گذشته مسئولان وزارت، فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان مربوطه تمامی اقدامات لازم را انجام دادند.

نقش فدراسیون در این زمینه چه بود؟

این در حالی است که فدراسیون فوتبال باید به کمیته صدور مجوز حرفه ای نامه می داد که مدارک مربوط به انتقال اسناد ارغوانی مشکلی ندارد و این کار انجام شد.

در این مورد مطلع شدیم که به نظر می رسد فدراسیون این نگرانی را دارد که در صورت تایید مدارک ممکن است با مشکل مواجه شود و حتی کمیته صدور مجوز حرفه ای نیز با محرومیت سنگینی مواجه شود.

بله، البته شفاف سازی های لازم نه در خصوص مدارک مربوط به تحویل مغرب ها، بلکه در تمامی موارد توسط کمیته صدور مجوز حرفه ای صورت گرفت. بارها در اسنادی که درگیر تکمیل آن بودیم در این چند ماه اشتباهاتی بود که اصلاح کردیم.

آیا در شرایط فعلی به هواداران اطمینان می دهید که خطری برای باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای وجود ندارد؟

در یک سال گذشته باشگاه تلاش زیادی برای تکمیل و بارگذاری مدارک مربوطه در زمینه های مختلف نرم افزاری داشته است. برای آپلود آنها، مسئولان باشگاه، از جمله مدیر بخش بین المللی باشگاه، شبانه روز تلاش کردند تا آنها را در اوایل امسال زمانی که همه در تعطیلات بودند بارگذاری کنند. در کل تا جایی که به باشگاه مربوط می شود همه چیز عالی و به موقع انجام شد اما در مورد ورزشگاه آزادی و مدارک مربوط به مالکیت سرخابی ها، باشگاه نقشی نداشت و فقط داشتیم. تا آپلود به موقع اسناد مربوط به این دو مورد نیز انجام شد.

یحیی گل محمدی پس از بازی با مس کرمان اعلام کرد که درویش قبل از دربی به این تیم قول پرداخت پول را داده است. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

تمام تلاش ما این بوده و هست که تیم با کمترین دغدغه مسابقات خود را انجام دهد و تا اینجای کار خدا را شکر توانسته ایم به خواسته های تیم برسیم. البته از همکاری مربی و بازیکنان با باشگاه در این مدت کمال تشکر را داریم تا بتوانیم با پرداخت بدهی مدارک خود را برای مجوز حرفه ای تکمیل کنیم. انشاالله امروز بتوانیم بخشی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم تا تیم با تمرکز و روحیه خوب به مصاف دربی برود.

آیا باشگاه پرسپولیس نگران داوری دربی نیست؟

انشالله کمیته داوران نهایت دقت و ظرافت را در انتخاب تیم داوری بازی به کار می گیرد و تیم داوری منتخب قضاوت بی نقص و عالی خواهد داشت. در هر صورت شرایط بسیار حساس است و همه عوامل دو تیم باید کمک کنند تا داور با تمرکز لازم قضاوت کند. داوران ما از بهترین و برجسته ترین داوران آسیا هستند و امیدواریم با قضاوت خوب شما در این چند هفته اجازه ندهید هیچ حقی ضایع شود.

او هفته گذشته در رسانه ملی اعلام کرد که برخی از مدیران با لپ‌تاپ وارد اتاق قضات شده‌اند و نگران دادگاه‌های هفته‌های اخیر است. بعد از نظر شما اتفاقا یکی از رقبا در بازی خانگی خود از اشتباهات داوری بهره مند شد!

من به این اشتباهات داوری می گویم زیرا معتقدم ما داوران محترمی داریم. درخواست من این بوده و هست که در این هفته های آخر دقت زیادی در برخورد قضات شود و داوران جوری قضاوت کنند که خدای ناکرده بدهکار نشوند. هر سوت اشتباه می تواند باعث شود که یک تیم برنده نشود یا سقوط کند. قضات همیشه مورد احترام ما بوده اند و ما از آنها فقط یک محاکمه عادلانه با تمرکز و دقت بالا انتظار داریم.

در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر سرمربیگری گل محمدی در فصل آینده به گوش می رسد. چه فکری در این باره دارید؟

به هر حال این نوع شیطنت ها همیشه قبل از دربی اتفاق می افتد. همه چیز در باشگاه ما روشن است. خوشبختانه سرمربی و اکثر بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و مشمول آن خواهند شد. هیچ موردی برای نگرانی نیست. اما من با چند نفر از دوستان صحبت می کنم که چرا سعی می کنید برای پرسپولیس حاشیه درست کنید؟ در بحث اخذ جواز حرفه ای، برخی افراد مسئول و غیرمسئول تحت فشار قرار گرفتند تا پرسپولیس مدارک خود را تکمیل کند و هر جا که نشستند مصاحبه کردند که چرا پرسپولیس باید مجوز بگیرد. با این حرف ها دل هواداران را خالی می کنند و برای باشگاه مشکل ایجاد می کنند. به شهادت خدا به اندازه باشگاه خودمان نگران باشگاه استقلال بودم چون هر دو تیم یک شهر هستند و قرار است نماینده ایران در آسیا باشند. وقتی پای عزت ملی به میان می آید، همه باید دست به دست هم دهیم تا این دو باشگاه پرطرفدار در آسیا سربلند باشند. امیدوارم همدلی بین افراد مسئول و غیرمسئول در این زمینه بیشتر شود اما متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد این مشکل نبودیم.

آیا قرار است برای دربی فقط همان 15 هزار تماشاگر را در ورزشگاه ببینیم؟

خواسته هر دو باشگاه و سازمان لیگ از شورای تامین این بود که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند، چیزی که با آن موافقت نشد. البته همچنان منتظریم تا درهای طبقه دوم به روی هواداران دربی باز شود تا شاهد حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه باشیم. در این صورت قرار است شورای تامین تا روز قبل از بازی تصمیمات لازم را گرفته و به سازمان لیگ اعلام کند.

پرسپولیس برای دربی آماده است؟

صدر به درصد. تیم ما برای این دیدار در بهترین شرایط قرار دارد و انشاالله بتوانیم این دیدار را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.