افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

تاخیر در تحویل پروژه های مسکونی مشمول هزینه اضافی متقاضیان نمی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 186802
تاخیر در تحویل پروژه های مسکونی مشمول هزینه اضافی متقاضیان نمی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید میرزایی بعدازظهر سه شنبه در جریان بازدید متقاضیان از شهر جدید امیرکبیر. او بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت 3200 خانه و مجتمع مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در شهر جدید امیرکبیر آغاز شده است که نیازمند دستگاه هایی است. ارائه دهنده خدمات برای عملیاتی شدن هر چه سریعتر این […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید میرزایی بعدازظهر سه شنبه در جریان بازدید متقاضیان از شهر جدید امیرکبیر. او بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت 3200 خانه و مجتمع مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در شهر جدید امیرکبیر آغاز شده است که نیازمند دستگاه هایی است. ارائه دهنده خدمات برای عملیاتی شدن هر چه سریعتر این طرح تعامل و همکاری لازم را داشته باشید.

مدیر کل شرکت عمران شهر جدید استان مرکزی افزود: طبق ترتیب ثبت نام به 54 متقاضی اول خانه اختصاص می یابد.

میرزایی گفت: 200 واحد مسکونی از طرح جدید نوسازی مسکن امیرکبیر تا پایان بهار سال آینده به متقاضیان تحویل می شود.

میرزایی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای متقاضیان 5.5 میلیارد ریال است، افزود: یک هزار و 131 واحد مسکونی مهر سال ها پیش از این در شهرک جدید امیرکبیر ساخته شده و اکنون 2500 نفر در آن ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استان مرکزی گفت: واحدهای مسکونی که با تاخیر به متقاضیان تحویل می شوند دلیل بر هزینه اضافی برای متقاضیان نیست، جریمه دیرکرد تحویل به عهده پیمانکار خواهد بود.

میرزایی با بیان اینکه عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکونی در شهر جدید امیرکبیر آغاز شده است، گفت: در حال حاضر هزار نفر از ساکنان غیر بومی در شهر جدید امیرکبیر ساکن هستند اما روزهای پنجشنبه و جمعه در این شهر حضور دارند.

وی در خصوص اجرای پروژه قطار بین شهری نیز گفت: مرحله اول مطالعات پروژه قطار شهری بین امیرکبیر و اراک به پایان رسیده است و با تصویب این پروژه در راه آهن سراسری، اجرای آن در راه آهن کشور کلید خواهد خورد. استان مرکزی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.