افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

جدیدترین استایل های بهاری با مانتوهای اسپرت; راحت بپوش، خسته نیستی، فقط کت بپوش!

  • کد خبر : 18678
جدیدترین استایل های بهاری با مانتوهای اسپرت;  راحت بپوش، خسته نیستی، فقط کت بپوش!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو اسپرت یکی از مانتوهایی است که خانم های ایرانی زیاد می پوشند. زیرا این مانتو در مدل ها و رنگ بندی ها تنوع زیادی دارد و می توان گفت برای هر نوع استایلی جواب می دهد. البته راه اندازی این مدل مانتو آنطور که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو اسپرت یکی از مانتوهایی است که خانم های ایرانی زیاد می پوشند. زیرا این مانتو در مدل ها و رنگ بندی ها تنوع زیادی دارد و می توان گفت برای هر نوع استایلی جواب می دهد. البته راه اندازی این مدل مانتو آنطور که تصور می کنید آسان نیست اما همیشه در راه اندازی مانتو اسپرت دغدغه هایی وجود دارد. در نتیجه بهتر است قبل از رفتن به بازار برای خرید اجناس اسپرت، کمی با اصول و قوانین مونتاژ کت اسپرت آشنا شوید. مانتوهای اسپرت بر خلاف مانتوها یا مانتوهای رسمی دارای پارچه های متنوعی هستند، از پارچه هایی مانند نخی، جین، تریکو، ویسکوز، کتان و … تهیه می شوند. فراموش نکنید اولین و مهمترین عنصر در ترکیب یک مانتو اسپرت، شلوار مناسب این مانتو است. یکی از شلوارهایی که اخیرا بسیار مد شده است و می توان گفت که با این مدل مانتو به خصوص مانتوها ست می شود، شلوار گشاد است چرا که این مدل مانتو هارمونی جالبی با مانتوهای اسپرت ایجاد می کند.

البته فراموش نکنید که شلوارهای جلو باز نیز یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با شلوار گشاد هستند. در این صورت می توانید تاپ یا بلوزی متناسب با رنگ شلوار یا کت خود بپوشید و استایل خیابانی جذابی برای شما ایجاد کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با استایل های مختلف با مانتوهای اسپرت آشنا شوید.

مانتوهای اسپرت

کت و شلوار کتان؛ از فریم های مد روز غافل نشوید

یکی از ترندهای بهاری را می توان مانتوهای کتان دانست. این مانتوها به دو دسته مانتوهای اسپرت و مانتوهای کوتاه دسته بندی می شوند و همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بهترین گزینه برای ترکیب آن ها شلوارهای دمپا است. البته اگر به شلوار گشاد یا شلوار بلند اهمیتی نمی دهید، می توانید کت اسپرت خود را با شورت مامانی ترکیب کنید و از استایل اسپرت و تابستانی خود لذت ببرید. برای تنوع در استایل اسپرت خود می توانید از اکسسوری هایی مانند کمربند روی کت استفاده کنید، مثلاً بستن کمربند چرمی یا کت می تواند شما را زیباتر و خوش اندام کند.

مانتوهای اسپرت

مانتوهای اسپرت

کت و شلوار جین بپوشید؛ شلوار جین برای هر وسیله ای مناسب است!

شلوار جین یکی از قدیمی ترین مدل های شلواری است که در دنیای مد و فشن حضور داشته است و جالب است بدانید که این شلوارها از روز اول تا کنون همیشه جزو ترندها و مدل های مد بوده اند. بنابراین فراموش نکنید که شلوار جین برای داشتن یک استایل ورزشی زیبا و مد روز کافی است، بنابراین می توانید با خیال راحت یک کت جین را با یک شلوار جین ترکیب کنید و استایل اسپرت و زیبای خود را کامل کنید. کت‌های لی دارای سبک‌های متنوعی هستند، از کت‌های جین و درشت گرفته تا کت‌های کاغذی و تابستانی که می‌توانید بسته به سلیقه شخصی یا هر فصلی که در آن هستید بپوشید.

مانتوهای اسپرت

مانتوهای اسپرت

یک کت جلوی بسته با شلوار لاغر برای ظاهری اسپرت معجزه می کند.

همیشه به یاد داشته باشید که پوشیدن کت اسپرت اصول و قوانین خاص خود را دارد. همانطور که می دانید مانتوهای اسپرت با جلو بسته معمولا کوتاه و ساده هستند که می توانید این مدل مانتوها را با انواع شلوارها ترکیب کنید. اما اگر می‌خواهید یک استایل اسپرت منحصربه‌فرد داشته باشید، بهتر است آن‌ها را با شلوار جین تنگ و شلوار جین تنگ برای مکان‌های مختلف مانند دانشگاه، جمع دوستان و خیابان ست کنید. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید این مدل مانتو را با شلوار مامان فیت ترکیب کنید، بلکه می توانید این کار را انجام دهید و استایل فوق العاده ای برای خود بسازید.

مانتوهای اسپرت

مانتوهای اسپرت

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.