افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

ارومیه با 33 میلی متر پرباران ترین شهر آذربایجان غربی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 186774
ارومیه با 33 میلی متر پرباران ترین شهر آذربایجان غربی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

اردلان محمدپور در گفت و گوی روز چهارشنبه برو با خبرنگار مهر افزود: روز گذشته فعالیت این سامانه بارشی به صورت برف و باران در منطقه آغاز شد و در این مدت شاهد بارش های بسیار خوبی در مناطق مختلف جنوب استان بوده ایم. وی افزود: در این مدت در ماکو 18 میلی متر، اشنویه […]

اردلان محمدپور در گفت و گوی روز چهارشنبه برو با خبرنگار مهر افزود: روز گذشته فعالیت این سامانه بارشی به صورت برف و باران در منطقه آغاز شد و در این مدت شاهد بارش های بسیار خوبی در مناطق مختلف جنوب استان بوده ایم.

وی افزود: در این مدت در ماکو 18 میلی متر، اشنویه 17 میلی متر، سردشت 12 میلی متر، پلدشت 10 میلی متر، مهاباد و شاهیندژ 6 میلی متر، خوی و سلماس پنج میلی متر و در شهرستان سلماس چهار میلی متر باران بارید. پول چهار رکورد بارندگی داشتیم.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد تصریح کرد: در این مدت بیشترین عمق برف در ارومیه هفت سانتی متر و در سلماس چهار سانتی متر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا با خروج این سامانه بارشی گفت: این سامانه تا پایان امروز در منطقه به فعالیت خود ادامه می دهد و با خروج آن دمای هوا به تدریج بین 6 تا 10 درجه کاهش می یابد. درجه سانتیگراد

محمدپور ادامه داد: در گذشته روز و شب پول چالدران با بیشینه دمای 13 درجه سانتیگراد با حداقل دمای 6- درجه سانتیگراد سردترین شهر آذربایجان غربی بود. در این مدت دمای هوای مهاباد بین 6 تا 12 درجه سانتیگراد بود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز چهارشنبه به دلیل برف و سرما، فعالیت صبحگاهی مدارس در برخی شهرستان ها از جمله ماکو، اجرا کنپلدشت و چالدران غایب هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.