افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

رئیس قوه قضائیه: اگر نتوانیم مشکلات معیشتی را حل کنیم ممکن است به امنیت ما آسیب بزند.

  • کد خبر : 186745
رئیس قوه قضائیه: اگر نتوانیم مشکلات معیشتی را حل کنیم ممکن است به امنیت ما آسیب بزند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): رئیس قوه قضائیه گفت: باید مردم را در دنیا و آخرت ارتقا دهیم و با تمام توان در خدمت مردم باشیم. به گزارش انتخاب به نقل از قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی طی سخنانی در شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اینکه دهه فجر در پیش است، […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

رئیس قوه قضائیه گفت: باید مردم را در دنیا و آخرت ارتقا دهیم و با تمام توان در خدمت مردم باشیم.

به گزارش انتخاب به نقل از قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی طی سخنانی در شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اینکه دهه فجر در پیش است، اظهار داشت: در 45 سال گذشته علیرغم توطئه های بی شمار دشمنان، با رهنمودهای ائمه انقلاب، بصیرت مردم و تلاش مسئولان و مجاهدت نیروهای مسلح پیشرفت کرده و امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید در بخش های مختلف تحول ایجاد کنیم و اقدامات جهادی و بسیجی را با روش های ابتکاری در دستور کار قرار دهیم.

محسنی آژه ای گفت: سه مقوله امنیت، اقتصاد و فرهنگ بر یکدیگر تأثیر می گذارند. اگر امنیت نباشد، اقتصاد هم رشد نخواهد کرد. از سوی دیگر، اگر امنیت باشد، اما اقتصاد نباشد، بخشی از کارها ضعیف می شود. اگر نتوانیم مشکلات معیشتی را حل کنیم، این می تواند به امنیت ما آسیب برساند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ما باید مردم را در دنیا و آخرت ارتقا دهیم و با تمام توان در خدمت مردم باشیم.

محسنی آژه ای با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمنان سعی دارند این تصور را القا کنند که حضور در انتخابات بی نتیجه است. این مکر ستمکاران است. مردم ما اگرچه مشکل دارند اما در انتخابات شرکت می کنند و می دانند که مشکلات موجود با حضور در انتخابات قابل حل است. حتی کسانی که اساساً در برخی مسائل مشکل دارند نیز باید در انتخابات شرکت کنند. شاید بگویند نمی توانیم 20 نفر را به مجلس بفرستیم. اشکالی ندارد، سعی کنید حداقل 10 نفر را به مجلس بفرستید و مشکلات و مسائل خود را از این طریق حل کنید. شاید بگویند ما با قوه قضائیه مشکل داریم. خب راه حل این است که نماینده ای به مجلس بفرستند و از موضع قانونی مجلس برای رفع مشکلاتی که به نظر آنها وجود دارد اقداماتی انجام دهند.

رئیس قوه قضائیه در پایان تاکید کرد: در راستای رفع مشکلات استان بوشهر که به نحوی با قوه قضائیه مرتبط است، اختیارات قانونی تفویض شده خود را به رئیس کل دادگستری استان تفویض و دستور اقدامات مجدانه را صادر می کنم. . .

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از اقدامات قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی گفت: قوه قضاییه قدرت است. پناه و حفاظت از مردم قدردانی مردم استان بوشهر از عملکرد قوه قضائیه و همچنین قدردانی از اقدامات رئیس کل دادگستری استان بوشهر نشان از اقدامات خوب و مثبت قوه قضائیه برای رفع مشکلات مردم استان بوشهر دارد. استان

وی با اشاره به حضور مستمر مردم در عرصه های حمایت از انقلاب طی چهار دهه گذشته، گفت: به فضل الهی در انتخابات آینده شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود. در 11 مارس برگزار شد.”

محمدی زاده استاندار بوشهر نیز ضمن برشمردن توانمندی ها و استعدادهای بالقوه این استان از اقدام انقلابی دستگاه قضایی در صدور اسناد مالکیت زمین و املاک در 4 شهر و 10 روستای منطقه عسلویه قدردانی کرد.

در این دیدار فرمانده «رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در خصوص هماهنگی دستگاه های ذیربط در استان بوشهر برای تأمین هر چه بیشتر امنیت این استان بحث و تبادل نظر کرد.

«رضایی» رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر نیز حل مشکلات مربوط به صدور اسناد و مدارک مردم دشتستان پس از نیم قرن با قدرت را مصداق اقدام انقلابی و کار برای خدا دانست. وکیل.

وی همچنین از برخی عملکردهای مدیریتی در دوره های اخیر در استان بوشهر انتقاد کرد.

در این دیدار «پورت» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به تشریح فرآیندهای انجام شده در این استان برای برگزاری باشکوه ترین انتخابات اسفندماه سال جاری پرداخت.

در ادامه باستین معاون اقتصادی استانداری بوشهر نیز به بیان برخی چالش ها و توانمندی های اقتصادی این استان پرداخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.