افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

منبع: Drew Brees ‘Fine’ After Lightning Marketing Stunt

  • کد خبر : 1867
منبع: Drew Brees ‘Fine’ After Lightning Marketing Stunt

ویدئویی نشان می‌دهد که بازیکن سابق و سفیر برند PointsBet در حین فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی مورد اصابت صاعقه قرار گرفته است. کوارتربک سابق NFLدرو بریسدر ویدئویی که صبح روز جمعه در فضای مجازی منتشر شد، به نظر می‌رسد هنگام فیلم‌برداری تبلیغاتی برای PointsBet Sportsbook در امتداد رودخانه کاتاتومبو در ونزوئلا، صاعقه زده شده است. […]



ویدئویی نشان می‌دهد که بازیکن سابق و سفیر برند PointsBet در حین فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی مورد اصابت صاعقه قرار گرفته است.

کوارتربک سابق NFLدرو بریسدر ویدئویی که صبح روز جمعه در فضای مجازی منتشر شد، به نظر می‌رسد هنگام فیلم‌برداری تبلیغاتی برای PointsBet Sportsbook در امتداد رودخانه کاتاتومبو در ونزوئلا، صاعقه زده شده است. با این حال، به نظر می رسد که همه آن صحنه سازی شده است.

ویدئویی در توییتر نشان می‌دهد که بریس را در مقابل دوربینی نشان می‌دهد که در حال آماده شدن برای عکاسی قبل از برخورد فلاش نور و به نظر می‌رسد دوربین روی زمین افتاده است.

Sports Illustratedآلبرت بریر از منبعی تایید کرده است که این ویدئو یک شیرین کاری بوده و حال بریس خوب است.

کاترین ترل از ESPNهمچنین گفت که او به بریس پیام داد و تأیید کرد که صاعقه به او اصابت نکرده است. نیک آندرهیل نویسنده Saints beat نیز گزارش داد که بریس خوب است و این کل وضعیت یک “جعل” بود.

در روز دوشنبه، بریز گفت که او برای فیلمبرداری یک ویدیوی تبلیغاتی جدید برای PointsBet به یک “محل فوق سری” می رفت. PointsBet بیانیه ای منتشر کرد و گفت که از این حادثه در توییتر آگاه است.

“ما از پوشش رسانه ای در مورد سفیر برند PointsBet درو بریس آگاه هستیم.” بیانیه خوانده شد. ما با تیم بریس در ارتباط هستیم و در ساعات آینده به نظارت بر رویدادها ادامه خواهیم داد. در این مرحله ما هیچ اظهارنظر دیگری نمی‌کنیم.»

بریس پس از فصل 2020 از NFL بازنشسته شد، اما در دو سال گذشته مشغول بوده است. فصل گذشته، او برای پوشش فوتبال NBC کار می کرد و در تبلیغات برای برندهای مختلف ظاهر شد.

در سال 2021، بریس به عنوان سفیر برند با PointsBet قرارداد امضا کرد و حتی داد یک سهم سهام ایجاد می کند. او در مجموعه تبلیغاتی “Live Your Bet Life” برای PointsBet ظاهر شده است که بریز را در حال انجام کارهایی مانند صعود به قله اورست، ماهیگیری در دریای عمیق و پرواز با موشک به فضا.

  • NFL بیشتر: بردی کویین از فاکس در بوگر مک فارلند از ESPN شات بدی می گیرد
  • بدون تضمین دشان واتسون دوباره عالی خواهد شد
  • جت ها فرصتی برای تقویت امیدهای پلی آف در برابر وایکینگ ها دارند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.