افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

خانواده های شهدا آسیب پذیرترین افراد انقلاب هستند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 186676
خانواده های شهدا آسیب پذیرترین افراد انقلاب هستند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، عمار ایزدیار بعدازظهر چهارشنبه در مراسم پدران آسمانی که در سالن شهید نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: سال ها در روز میلاد حضرت علی (ع) برنامه ای با عنوان پدران آسمانی اجرا می شد. «استان البرز اما دو سال بود که این برنامه اجرا نشد و خانواده شهدا خواستار […]

به گزارش خبرنگار مهر ، عمار ایزدیار بعدازظهر چهارشنبه در مراسم پدران آسمانی که در سالن شهید نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: سال ها در روز میلاد حضرت علی (ع) برنامه ای با عنوان پدران آسمانی اجرا می شد. «استان البرز اما دو سال بود که این برنامه اجرا نشد و خانواده شهدا خواستار عدم اجرای این برنامه شدند.

وی گفت: امسال این برنامه به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور قدردانی از والدین شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: یکی از دغدغه های فرزندان شهدا وجود شکاف نسلی بین فرزندان و پدربزرگ و مادربزرگشان بود. امروز باید تلاش کنیم آموزه های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را به فرزندان و نسل های آینده شهدا منتقل کنیم.

ایزدیار تصریح کرد: در قالب برنامه های متعدد در مدارس شهید، فضای یاد و گفت و گو از پدر و مادر برای فرزندان شهدا تکرار می شد اما نسل های بعدی از این فضا و شرایط دور ماندند. همه ما باید به حفظ این برنامه ها به صورت مستمر کمک کنیم و از این شکاف ایجاد شده جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: تاریخ نشان داده است که خانواده شهدا همواره فعال ترین افراد انقلاب بوده و حضور آنان در عرصه هایی مانند انتخابات، اغتشاشات، مراسم فرهنگی و اجتماعی، نماز جمعه و… برای نظام دلگرم کننده است. انقلاب، به همین دلیل ما باید تلاش کنیم. این برنامه ها باید به طور مستمر با قدرت و کیفیت بیشتری انجام شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.