افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

پیش بینی بارندگی آخر هفته در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 186635
پیش بینی بارندگی آخر هفته در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز گذشته سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری شده و تاکنون بیشترین میزان بارندگی از این سامانه در منطقه کوهرنگ با 40 میلی متر بارندگی ثبت شده است البته با توجه به اینکه که باران و برف در این منطقه می بارد. در منطقه تامان […]

معصومه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز گذشته سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری شده و تاکنون بیشترین میزان بارندگی از این سامانه در منطقه کوهرنگ با 40 میلی متر بارندگی ثبت شده است البته با توجه به اینکه که باران و برف در این منطقه می بارد. در منطقه تامان بخشی از برف های موجود آب شده و در حال حاضر حدود هفت سانتی متر برف در ایستگاه هواشناسی وجود دارد. دیوانه اندازه گیری شده است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی سازمان هواشناسی چهارمحال بختیاری افزود: این سامانه بارشی امروز در سراسر استان گسترش می یابد که البته در ساعات بعدازظهر به تدریج از شدت آن کاسته می شود.

وی ادامه داد: امروز در نواحی شرقی چهارمحال و بختیاری مانند شهرکرد، بن، سامان، بروجن و همچنین مناطقی از فارسان و کوهرنگ وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

نوروزی گفت: امشب بارش ها در چهارمحال و بختیاری به جز منطقه کوهرنگ، فردا نیز در منطقه کوهرنگ و مناطقی از ارتفاعات متوقف می شود. اردل بارش خفیف همراه با وزش باد نسبتا شدید در بعدازظهر پیش بینی می شود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: روز جمعه از ساعات اولیه صبح سامانه بارشی ابتدا وارد منطقه کوهرنگ و نواحی غربی استان می شود و در ظهر وارد می شود. با فراگیر شدن تدریجی تمام مناطق استان، ایجاد برف و باران، با توجه به فعالیت این سامانه در استان اخطار نارنجی هواشناسی در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سامانه بارشی سرد برای روز جمعه، پیش بینی می شود بارش ها عمدتاً به صورت برف باشد، استان خارج می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه در منطقه کوهرنگ بارش خفیف پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.