افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ناخن های شما با این ترفندها زیاد رشد نمی کنند، آنقدر سریع رشد می کنند که دوام زیادی ندارند / مزارع تعطیل است

  • کد خبر : 186429
ناخن های شما با این ترفندها زیاد رشد نمی کنند، آنقدر سریع رشد می کنند که دوام زیادی ندارند / مزارع تعطیل است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها افراد زیادی در حال انجام عمل های زیبایی هستند و طبیعی در حال منقرض شدن است و به نظر می رسد که روی صورت همه یک دکترا نوشته شده است و شروع به شبیه شدن به من کرده اند و استانداردهای زیبایی در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها افراد زیادی در حال انجام عمل های زیبایی هستند و طبیعی در حال منقرض شدن است و به نظر می رسد که روی صورت همه یک دکترا نوشته شده است و شروع به شبیه شدن به من کرده اند و استانداردهای زیبایی در حال تغییر است، مثلاً یک بار پور. زمانی لب های نازکی وجود داشت. این روزها بزرگ بودن لب ها خوب بود ولی جالبه اونایی که لب های نازکی دارن از ژل استفاده میکنن و اونایی که لباشون نسبتا بزرگه یعنی فاز خیلی ها رو نمیتونی بفهمی. مردم، در آن زمان است که می توانید پاسخ این سوال را بیابید: چگونه لب های خود را با رژ لب بزرگ کنیم، بدون اینکه از روش های تهاجمی برای ایجاد زیبایی مورد نظر خود استفاده کنیم!

نظر شما چیست، روش های سنتی و استفاده از ترفندها را برای زیباتر شدن ترجیح می دهید یا روش های تهاجمی و تزریق ژل و فیلر را ترجیح می دهید؟ به عنوان مثال، آیا ترجیح می دهید گونه های خود را با تزریق ژل برجسته کنید یا با استفاده از آرایش چرب صورت خود را نشان دهید؟ پیشنهاد ما این است که روش دوم را انتخاب کنید زیرا برای شما ایمن و حتی مقرون به صرفه تر است، فقط کمی مهارت می خواهد که کم کم به آن دست خواهید یافت! بیایید به موضوع مقاله امروز یعنی ارائه راهکارهایی برای رشد سریع ناخن که مناسب شماست و تمایلی به کاشت آن ندارید، ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از آب لیمو برای رشد سریع ناخن

آب لیمو سرشار از ویتامین C است که علاوه بر افزایش رشد ناخن، می‌تواند لکه‌های زردی را که ممکن است روی ناخن‌ها ظاهر شود، به دلیل خاصیت سفید کنندگی بالا از بین ببرد. یکی از درمان های خانگی برای داشتن ناخن های سریع تر و قوی تر. برای استفاده از آن برای این منظور، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • یک قاشق غذاخوری آب لیمو را با سه قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.
  • مخلوطی که درست کردید را به مدت بیست ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا گرم شود.
  • ناخن های خود را به مدت ده دقیقه در این مخلوط خیس کنید.
  • این کار را چند روز انجام دهید تا اثر آن را ببینید.

همچنین می توانید یک تکه لیمو را برای چند دقیقه روی ناخن های خود بمالید و سپس آن را بشویید و بعد از مدتی اثر آن را ببینید.

رشد سریع ناخن

استفاده از روغن نارگیل برای رشد سریع ناخن

روغن نارگیل حاوی مواد مغذی زیادی است و فواید و اثربخشی بسیاری دارد وقتی نام داروهای خانگی رشد سریع ناخن به میان می آید، نام این ماده نیز به چشم می خورد و نمی توانید از آن چشم پوشی کنید زیرا می توانید به طور مرتب از آن استفاده کنید. ناخن های سالم و محکم برای شما علاوه بر این، روغن نارگیل می تواند عفونت های قارچی ناخن را از بین ببرد و درمان کند. برای استفاده از آن بر روی ناخن، موارد زیر را انجام دهید:

  • مقداری روغن نارگیل را در مایکروویو، روی اجاق گاز یا بن ماری گرم کنید.
  • سپس روغن را برای ماساژ انگشتان و ناخن های خود بمالید.
  • بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید تا روغن به خوبی جذب شود و تاثیر فوق العاده آن را در رشد ناخن ها و نرمی دستان خود مشاهده کنید.

رشد سریع ناخن

استفاده از روغن درخت چای برای رشد سریع ناخن

روغن درخت چای یکی از موثرترین موادی است که می‌توان از آن برای درمان بیماری‌های مختلف مانند آکنه، آبله مرغان، شپش، عفونت‌های قارچی، آفتاب سوختگی، کورک و غیره استفاده کرد. چرا نمی تواند برای رشد سریع ناخن موثر باشد؟ ، به همین دلیل نام آن را در لیست داروهای فوق العاده برای رشد سریع ناخن مشاهده خواهید کرد، البته نه تنها رشد، بلکه تقویت کننده ناخن های ضعیف و از بین بردن قارچ آنها. بنابراین برای استفاده از آن، موارد زیر را انجام دهید:

  • نصف قاشق غذاخوری روغن ویتامین E را با چند قطره روغن درخت چای مخلوط کنید.
  • مخلوط به دست آمده را روی ناخن های خود بمالید.
  • ناخن های خود را برای چند دقیقه ماساژ دهید.
  • اجازه دهید این مخلوط به مدت نیم ساعت روی ناخن های شما بماند.
  • سپس آن را با آب گرم بشویید.

رشد سریع ناخن

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.