افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

لایحه بودجه 1403 شهرداری همدان تقدیم شورای شهر شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 186319
لایحه بودجه 1403 شهرداری همدان تقدیم شورای شهر شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان سه شنبه شب ساعت ۲۵۷ عمده جلسه اتاق شورای عمومی ضمن تبریک تولد امیرالمؤمنین علی (به) و با گرامیداشت روز پدر گفت: پروژه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری همدان بیش از سه هزار و 980 میلیارد تومب دارد که شهردار به شورا ارائه کرده است. مسگریان با اشاره به اهمیت ارائه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان سه شنبه شب ساعت ۲۵۷ عمده جلسه اتاق شورای عمومی ضمن تبریک تولد امیرالمؤمنین علی (به) و با گرامیداشت روز پدر گفت: پروژه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری همدان بیش از سه هزار و 980 میلیارد تومب دارد که شهردار به شورا ارائه کرده است.

مسگریان با اشاره به اهمیت ارائه لایحه بودجه به شورا در زمان مقرر گفت: اجرای بودجه مهمترین موضوعی است که شهرداری باید برای آن تلاش ویژه ای داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شهرداری همدان اعم از مدیران و معاونین شهرداری، یادآور شد: لایحه بودجه شهرداری تا پس از بحث و بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ارجاع می شود. توسط اعضای شورا؛ تصویب و به شورا ارسال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: لایحه پیشنهادی شهرداری نیز پس از تصویب در شورا برای تصویب نهایی به کمیته انطباق استانداری ارسال و پس از آن اجرایی می شود.

مسگریان تاکید کرد: پیش بینی می شود بودجه سال جاری (1402) نیز تا پایان سال تامین شود و علاوه بر آن مطالبات پیمانکارانی که از ابتدا شهرداری را در انجام برخی پروژه ها یاری کرده اند. سال پرداخت خواهد شد.

پیش بینی بودجه 3900 میلیاردی شهرداری همدان در سال آینده

در ادامه این جلسه شهردار همدان ضمن تشکر از همکاری شورای شهر با مجموعه مدیریت شهری با بیان اینکه رقم پیشنهادی بودجه بیش از 3.9 میلیارد تومان است، گفت: بودجه پیشنهادی حاصل برگزاری است. جلسات متعدد و تخصصی با مسئولین، سازمان ها، معاونین و کارشناسان بخشداری که امیدواریم در خدمت رسانی به اهالی شهرستان موثر واقع شود.

سید مسعود حسینی افزود: 54 درصد از کل بودجه پیشنهادی برای سال آینده در حوزه عمران و حدود 46 درصد در بخش جاری و هزینه است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مهمی در لایحه بودجه دیده شده است، افزود: منابع و مصارف لایحه بودجه به صورت متعادل پیش بینی شده است.

او می ایستد گرفتن وی به بودجه اصلی سال آینده شهرداری اشاره کرد و گفت: اساس بودجه پیشنهادی با هدف همدان، محیط شهری گردشگری قابل دسترس و هوشمند با سبک زندگی ایرانی اسلامی تهیه و تدوین شده است.

شهردار همدان توجه به سرمایه گذاری را یکی از محورهای اصلی بودجه سال آینده برشمرد و اظهار داشت: توجه به حمل و نقل عمومی، گردشگری، ساخت و ساز هوشمند، خدمات شهری، فرهنگ اجتماعی و ورزش و موارد دیگر از محورهای اصلی بودجه 1403 است. پیشنهاد.

وی در پایان سخنان خود افزود: میانگین نرخ رشد لایحه بودجه 1403 نسبت به دهه گذشته حدود 26 درصد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.