افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

آغاز مرحله دوم عملیات ضد صهیونیستی مقاومت عراق – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 186283
آغاز مرحله دوم عملیات ضد صهیونیستی مقاومت عراق – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، ابوعلاء العلایی دبیرکل گردان های سیدالشهدا عراق اعلام کرد که مرحله دوم عملیات مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی شامل این عملیات می شود. محاصره حمل و نقل دریایی رژیم در دریای مدیترانه، جایی که مقاومت آغاز شده است. وی در مقاله ای که در پایگاه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، ابوعلاء العلایی دبیرکل گردان های سیدالشهدا عراق اعلام کرد که مرحله دوم عملیات مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی شامل این عملیات می شود. محاصره حمل و نقل دریایی رژیم در دریای مدیترانه، جایی که مقاومت آغاز شده است.

وی در مقاله ای که در پایگاه اجتماعی ایکس نوشت، به تداوم حملات نیروهای آمریکایی علیه گروه های مقاومت اشاره کرد و تاکید کرد که عناصر مقاومت مرحله دوم عملیات خود را آغاز کرده اند.

الولایی تاکید کرد که مرحله دوم شامل محاصره کشتیرانی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه و بسته شدن بنادر این رژیم است. وی ادامه داد: این روند تا رفع محاصره ظالمانه نوار غزه و پایان دادن به جنایات وحشتناک صهیونیست ها ادامه خواهد داشت.

سید جعفر الحسینی سخنگوی گردان های حزب الله عراق نیز اعلام کرد که نیروهای مقاومت به حملات خود به مراکز دشمن و کمک به برادران غزه ادامه خواهند داد و این کار تا پایان کشتار وحشیانه مورد حمایت آمریکا در غزه ادامه خواهد داشت. محاصره این منطقه برداشته می شود.

رسانه های عراقی ساعتی پیش گزارش دادند که پایگاه عین الاسد، محل استقرار ارتش آمریکا در غرب عراق، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. رسانه های مقاومت گزارش دادند که گروه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله اول را بر عهده گرفت و اعلام کرد که برای دومین بار با حمله پهپادی به عین الاسد حمله کرده است. این گروه مقاومت به جزئیات و قربانیان احتمالی این دو حمله اشاره ای نکرده است.

از سوی دیگر، اشغالگران آمریکایی نیز از حملات هوایی به مناطقی در مرکز و غرب عراق خبر دادند. رسانه‌های محلی عراق گزارش دادند که جنگنده‌های آمریکایی در حملات جداگانه به پایگاه‌های الحشد الشعبی در استان‌های بابل و الانبار حمله کردند. در پی تهاجم نظامی ارتش اشغالگر به مواضع مقاومت در مرکز و غرب عراق، شبکه خبری المیادین از وقوع پنج انفجار در جرف النصر در پی حملات هوایی در این منطقه خبر داد.

رسانه های محلی عراق ساعاتی پیش گزارش دادند که این انفجارها به مقر حشد الشعبی در استان های بابل و الانبار اصابت کرده است. بر اساس گزارش های اولیه، دو نیروی رزمنده الحشد الشعبی در حمله آمریکا به شهر القائم به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.