افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آل کثیر: احساس می کنم اولین روزی است که در پرسپولیس هستم/ در زمین، قدرت او برای تیم ما کافی نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 186183
آل کثیر: احساس می کنم اولین روزی است که در پرسپولیس هستم/ در زمین، قدرت او برای تیم ما کافی نیست – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از حضور مجدد در این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت که احساس می کند اولین روزی است که در تیم ارتش سرخ حضور دارد. عیسی آل کثیر پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که دوباره می توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و به […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از حضور مجدد در این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت که احساس می کند اولین روزی است که در تیم ارتش سرخ حضور دارد.

عیسی آل کثیر پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که دوباره می توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و به تیمم کمک کنم. این شادی تمام نمی شود. با وجود اینکه از پرسپولیس جدا شدم و برگشتم، احساس می کنم اولین روزی است که در این تیم هستم. مثل همیشه تمام تلاشم را می کنم تا دوباره قهرمان شوم.

وی درباره شماره پیراهن خود گفت: مثل قبل شماره 72 را می پوشم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هنوز تور دروازه استقلال را در اختیار دارد یا خیر، گفت: من زیاد اهل شعر خواندن نیستم، اما بله، آن را در اتاقم دارم.

آل کثیر درباره حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: امروز برای تمرین رفتم و از امروز بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم. نیم فصل سختی در انتظار ماست. شاید هواداران ناراحت هستند، حق با آنهاست.

وی در خصوص باخت هایی که باعث شد تا قبل از شروع فصل جاری از پرسپولیس جدا شود، تصریح کرد: فکر می کنم قدرتش در زمین به این تیم (پرسپولیس) نمی رسد. اتفاقی که برای من افتاد تمام شد و از این تیم جدا شدم، مهم از این به بعد است. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم شادی جدیدی برای آنها ایجاد کنیم. یک روز هوادار بودم، امروز به عنوان هوادار فوتبال به زمین می روم و قطعا بهترین بازی ام را نشان خواهم داد. من تمام تلاشم را خواهم کرد، این با خداست که چه اتفاقی می افتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)