افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

درویش: گزینه داخلی نداریم/ سرمربی جدید پرسپولیس تا دو روز آینده مشخص می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 186160
درویش: گزینه داخلی نداریم/ سرمربی جدید پرسپولیس تا دو روز آینده مشخص می شود – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد در روزهای آینده سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی خواهد شد. رضا درویش در گفتگوی زنده با شبکه پرسپولیس در حاشیه عقد قرارداد با بازیکنان جدید درباره پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی در این فصل چندین بار خواست که با باشگاه همکاری نکند […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد در روزهای آینده سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی خواهد شد.

رضا درویش در گفتگوی زنده با شبکه پرسپولیس در حاشیه عقد قرارداد با بازیکنان جدید درباره پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی در این فصل چندین بار خواست که با باشگاه همکاری نکند زیرا از خستگی او و مشکلات آخرین بار از او خواستم که به عنوان مدیر فنی پرسپولیس فعالیت کند یا خودش سرمربی جدید را معرفی کند اما گل محمدی به دلیل مسائلی مانند سقف بودجه و کسر امتیاز، فضای فوتبال را مساعد ندید.

گفت واقعا فرقی بین او و گل محمدی نیست؟ وی خاطرنشان کرد: شما گفتید در هر خانواده ای اختلاف نظر وجود دارد، اما ما حتی با گل محمدی یک اختلاف نظر ساده هم نداشتیم. هر آنچه از مدیریت باشگاه می خواست در اختیار او قرار دادیم و این درخواست میسر شد. یک چیز صرفاً مسائل مالی بود که نمی توانستیم به آنها رسیدگی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رد شدن برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: شنیده شده شاید یکی از دلایل عدم پذیرش پیشنهاد ما جرایم مالی و ممنوع الخروجی بوده که رفع شد. برانکو مشکلات خانوادگی داشت و از یک کشور اروپایی دعوتنامه دارد که به آن “OK” داده و باید اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد به این کشور برود. به همین دلیل برانکو گفت باید هر چه زودتر به فکر مربی باشید.

مدیرعامل پرسپولیس با رد خبر انتخاب سرمربی و نام هایی مانند مهدوی کیا و هاشمیان خاطرنشان کرد: هیات مدیره این باشگاه تنها نام خارجی را مطرح کرده و خبری مبنی بر پیشنهاد نام ایرانی برای سرمربیگری وجود ندارد. پرسپولیس.

درویش درباره زمان معرفی سرمربی جدید پرسپولیس تصریح کرد: سه گزینه بیرونی داریم و تا دو روز آینده سرمربی جدید معرفی خواهد شد. هیات مدیره باشگاه هیچ گزینه ایرانی برای جایگزینی گل محمدی ارائه نکرده است.

و افزود: فضای خوبی نیست و هرکس با نام دلخواه فضا را پر می کند. هواداران بدانند که ما کاری را که به صلاح پرسپولیس است انجام می دهیم تا گره گشایی شود. قرارداد بستن و بدهکاری مثل افراد قبلی اشکالی ندارد.

وی با اشاره به سرمربی بعدی بیان کرد: آوردن فردی که بتواند مشکلی را برای پرسپولیس حل کند مهم است. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و یک نفر را برای کمک به تیم می آوریم.

رضا درویش همچنین اعلام کرد که در روزهای آینده خرید جدیدی را اعلام خواهد کرد. وی در خصوص نام هایی که پیرامون پرسپولیس مطرح می شود، گفت: خوب نیست و هرکس با نامی که می خواهد فضا را پر می کند. هواداران بدانند که ما کاری را که به صلاح پرسپولیس است انجام می دهیم تا گره گشایی شود. قرارداد بستن و بدهکاری مثل افراد قبلی اشکالی ندارد. مهم این است که یک نفر را از پرسپولیس بیاوریم که بتواند مشکلی را حل کند. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و یک نفر را برای کمک به تیم می آوریم.

سپس خبر خرید جدید را داد: در حال مذاکره با 2 یا 3 نفر دیگر هستیم و تا یکی دو روز دیگر فرد دیگری را معرفی خواهیم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)