افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » حساب ویژه درس سردار آزمون

  • کد خبر : 186025
اسمارتک نیوز » حساب ویژه درس سردار آزمون

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون که به تازگی از رم برای همراهی تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 راهی قطر شده است، در هفته های اخیر اخباری منتشر شده که مورد توجه سویا و مدیران این تیم قرار گرفته است. اسپانیایی. این باشگاه با بایرلورکوزن تماس گرفته و پرسیده […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون که به تازگی از رم برای همراهی تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023 راهی قطر شده است، در هفته های اخیر اخباری منتشر شده که مورد توجه سویا و مدیران این تیم قرار گرفته است. اسپانیایی. این باشگاه با بایرلورکوزن تماس گرفته و پرسیده است که آیا احتمال فسخ قرارداد قرضی مهاجم ایرانی با رم وجود دارد یا خیر. با برکناری خوزه مورینیو از سرمربیگری این تیم ایتالیایی و روی کار آمدن دنیله دروسی، بحث هایی در رسانه های ایتالیایی مطرح شد که این مربی ایتالیایی قصد دارد از بلوتی به عنوان پشتوانه اصلی لوکاکو و دیبالا در خط حمله استفاده کند. خط و سردار آزمون اولویت تیم های ملی است اما نیست. اما حالا خبر می رسد که داروسی روی مهاجم ایرانی خود حساب ویژه ای باز کرده است.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرد؛ باشگاه رومی در روزهای اخیر چندین پیشنهاد برای سردار آزمون را رد کرده است که یکی دیگر از سویا بود. طبق ادعای رومانو؛ آ اس رم قصد فسخ قرارداد قرضی فعلی خود با بایر لورکوزن را ندارد زیرا آنها دنیله دروسی، سردار آزمون را به عنوان بخشی از تیم خود می خواهند. در صورت دریافت پیشنهاد خوب یا پیشنهاد تعویض، آندره آ بلوتی (مهاجم ایتالیایی گالوروسی) می تواند رم را ترک کند.

آزمون 29 ساله که در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2023 بایرلورکوزن را ترک کرد و به صورت قرضی یک ساله راهی رم شد، با وجود اینکه دقایق زیادی برای بازی نداشت، عملکرد چشمگیری برای این تیم ایتالیایی به نمایش گذاشته است. او در این فصل در 15 بازی (292 دقیقه از 1350 دقیقه ممکن) با جالوروسی یک گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.