افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

سورپرایز دولت برای مردم وام مسکن ۶۰۰ میلیونی برای نوسازی بافت های فرسوده

  • کد خبر : 185935
سورپرایز دولت برای مردم وام مسکن ۶۰۰ میلیونی برای نوسازی بافت های فرسوده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تسریع در نوسازی بافت های فرسوده 600 میلیون تومان وام برای سازندگان در نظر گرفته شده است. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بسته تشویقی 19 فقره فیزیکی و همچنین وام ارزان 600 میلیون تومانی برای تسریع در اجرای نوسازی بافت های فرسوده برای سازندگان در نظر گرفته […]

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تسریع در نوسازی بافت های فرسوده 600 میلیون تومان وام برای سازندگان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بسته تشویقی 19 فقره فیزیکی و همچنین وام ارزان 600 میلیون تومانی برای تسریع در اجرای نوسازی بافت های فرسوده برای سازندگان در نظر گرفته شده است.

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور گفت: بیش از دو میلیون و 700 هزار ساختمان ناپایدار و اسکان 10 میلیون هموطن در زیر سقف های ناپایدار داریم. از این رو برای حفظ جان شهروندان ساکن در این بافت ها، تسریع در نوسازی و نوسازی مسکن های ناپایدار و فرسوده در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری به عنوان اولویت اصلی قرار گرفته است.

به گفته وی، برای جذب بیشتر سازندگان به بحث نوسازی بافت های فرسوده در کشور، بسته های تشویقی مالی و اداری شهرسازی به ویژه بسته تشویقی فیزیکی 19 و همچنین وام های کم هزینه که شامل 600 فقره می شود، اجرا می شود. میلیون تومان. ، تشویق به نوسازی خانه های فرسوده در نظر گرفته شده اند و باید تشویق شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره گیری از حلقه های میانی و فعالیت آن ها برای ارائه گزارش طرح های تشویقی بافت های فرسوده خبر داد و گفت: حلقه های میانی همچنین بر تنظیم و اجرای قراردادهای مشارکتی بین مردم و سازندگان برای حفظ حقوق مالکان نظارت دارند. از واحدهای فرسوده .

آئینی گفت: بهره برداری از همکاری حلقه های میانی بر عهده شهرداری هاست. زیرا شهرداری ها زیرساخت های لازم برای تعامل با حلقه های میانی را دارند و می توانند با استفاده از نیروهای خود این حلقه ها را در مناطقی که چندان وسیع نیستند تشکیل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.