افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حلالی: پرسپولیس استقلال کم ندارد/ یحیی باتجربه تر از ساپینتو است

  • کد خبر : 18555

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال را نباید فقط با برد پرگل مقابل هواداران قضاوت کرد و به نظر من پرسپولیس چیزی از استقلال کم ندارد. اسماعیل حلالی در آستانه صدمین دربی پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره شرایط دو تیم اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و فرم […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال را نباید فقط با برد پرگل مقابل هواداران قضاوت کرد و به نظر من پرسپولیس چیزی از استقلال کم ندارد.

اسماعیل حلالی در آستانه صدمین دربی پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره شرایط دو تیم اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و فرم بدنی و تاکتیکی و هماهنگی پرسپولیس و استقلال در سطح عالی است. . . نمی توانیم بگوییم که یک تیم از تیم دیگر قوی تر است. هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد می تواند در دربی پیروز شود و راه آنها برای قهرمانی آسان تر خواهد شد.

وی افزود: هر تیمی که در دربی دقت کند قطعا بازنده خواهد بود. ایمن بازی کردن با داشتن برنامه متفاوت است. در فوتبال حتی برای دقایقی باید مراقب برنامه تیم حریف بود. ما نمی توانیم 90 دقیقه با فشار زیاد بازی کنیم. یک لحظه باید کنترل و دفاع شود تا موقعیت مناسب برای حمله ایجاد شود. عوامل مختلفی در این زمینه تاثیر دارند. با توجه به شرایط بدنی و هماهنگی بازیکنان، هر دو تیم اکنون در بهترین شرایط خود هستند.

حلالی: پرسپولیس چیزی از استقلال کم ندارد/ هر تیمی اگر مراقب باشد در دربی بازنده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مقایسه خط حمله دو تیم گفت: هر دو تیم خط حمله خطرناکی دارند. نکته مثبت پرسپولیس این است که همه بازیکنان در گلزنی تاثیر دارند و حتی مدافعان این تیم جزو بهترین گلزنان هستند. اگر پرسپولیس خط ارتباطی هافبک ها و مهاجمان استقلال را ببندد، راحت تر می تواند پیروز شود.

وی در خصوص اینکه برتری 6 بازی استقلال مقابل پرسپولیسی ها باعث نگرانی شده است، گفت: استقلال را نباید تنها روی این بازی قضاوت کرد. درست است که استقلال 6 گل به حریف زد اما پرسپولیس هم به تیم خوب کرمان سه گل زد. هم استقلال و هم پرسپولیس هفت هشت موقعیت گلزنی داشتند. به نظر من پرسپولیس از استقلال کم ندارد.

حلالی در خصوص مقایسه یحیی گل محمدی و ساپینتو از نظر تجربه دربی گفت: شاید تجربه یحیی برای دربی بهتر باشد و او در بازی های دربی بیشتری تیم را هدایت کرده است اما ساپینتو در اروپا هم مربی باتجربه ای است و می داند چطور رهبری کند. تیم او راه را برای جلسات مهم باز کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.