افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
3

نارگیل سیب زمینی شکم پر درست کنید و به شامتان رنگ و لعاب بدهید / یک غذای آسان و عالی

  • کد خبر : 185506
نارگیل سیب زمینی شکم پر درست کنید و به شامتان رنگ و لعاب بدهید / یک غذای آسان و عالی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نارگیل به دلیل طعم لذیذ، مواد ساده و در دسترس و پخت سریع و آسان بسیار محبوب است. خوبیش اینه که میتونید خلاقیت زیادی به خرج بدید و انواع کاکائو رو با مواد اولیه مختلف درست کنید و معمولا نتیجه خوب میشه. یکی از پرطرفدارترین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نارگیل به دلیل طعم لذیذ، مواد ساده و در دسترس و پخت سریع و آسان بسیار محبوب است. خوبیش اینه که میتونید خلاقیت زیادی به خرج بدید و انواع کاکائو رو با مواد اولیه مختلف درست کنید و معمولا نتیجه خوب میشه. یکی از پرطرفدارترین نارگیل ها نارگیل سیب زمینی است که قبلا در مورد آن و طرز تهیه آن به شما گفته ایم. امروز می خواهیم این غذا را کمی خاص کنیم و طرز تهیه نارگیل سیب زمینی شکم پر را به شما آموزش دهیم. تا آخر با ما همراه باشید…

مواد لازم برای سیب زمینی پر شده با کاکائو

4 عدد سیب زمینی بزرگ

2 عدد تخم مرغ

گوشت چرخ کرده 200 گرم

یک پیاز

جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری

یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

نمک 2 قاشق چایخوری

نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

زردچوبه یک قاشق چایخوری

پودر سیر و آویشن به دلخواه

روغن به میزان لازم

این مقدار مواد برای 4 نفر کافی است و بسته به تعداد افرادی که می خواهید این غذا را درست کنید می توانید این مقادیر را کم یا زیاد کنید.

طرز پخت سیب زمینی پر شده با نارگیل.

مرحله اول

برای تهیه نارگیل سیب زمینی ابتدا باید سیب زمینی ها را بپزید. وقتی پختند و کمی خنک شدند با رنده یا چرخ گوشت چرخ کنید. تخم مرغ ها را اضافه کنید و مخلوط کنید. جعفری خرد شده، نصف نمک و ادویه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مرغ-شکمپور4

مرحله دوم

برای تهیه سس گوشت ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و در روغن تفت دهید تا طلایی شود. گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ گوشت تغییر کند. نمک و بقیه ادویه ها را اضافه کنید. بعد از یک دقیقه تفت دادن، رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و یک دقیقه دیگر هم بزنید. سس ما آماده است!

سطح سوم

روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود. مقداری از مواد را بردارید و در دست باز کنید. مقداری از گوشت را روی سیب زمینی بریزید و مقداری از سیب زمینی را دو بار روی آن قرار دهید و اطراف نارگیل را صاف کنید تا یکدست شود. در این مرحله توصیه می شود دست های خود را با آب خیس کنید تا مواد به دست نچسبد.

مرغ-شکمپور7

شیرینی هایی را که در دستانتان شکل داده اید با احتیاط داخل تابه قرار دهید تا سرخ شوند. دو طرف آن را سرخ کنید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود. همینطور ادامه دهید تا مواد سس سیب زمینی و گوشت تمام شود.

مرغ-شکمپور2

مرحله چهارم

کوکوها را در ظرف مناسبی بریزید و با جعفری، گوجه فرنگی و خیارشور تزئین کنید. نارگیل سیب زمینی شکم پر ترکیبی بی نظیر با سبزیجات تازه یا سالاد فصل ایجاد می کند و طعم آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. نوش جان

مرغ-شکمپور3

بقیه مطالب آشپزی سایت را می توانید اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.