افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

این بال مرغ را می توان در مهمانی های خاص سرو کرد.

  • کد خبر : 185488
این بال مرغ را می توان در مهمانی های خاص سرو کرد.

شاید پر کردن فضای کوچک داخل بال مرغ عجیب به نظر برسد، اما می توانید با خالی کردن فضای داخلی و پر کردن آن با گوشت چرخ کرده، برای مهمانی های رسمی خود غذا یا مخلفاتی تهیه کنید. مواد لازم برای 4-5 نفر. 15 تکه بال مرغ250 گرم گوشت چرخ کرده1 عدد پیاز متوسطروغن 1/4 […]

شاید پر کردن فضای کوچک داخل بال مرغ عجیب به نظر برسد، اما می توانید با خالی کردن فضای داخلی و پر کردن آن با گوشت چرخ کرده، برای مهمانی های رسمی خود غذا یا مخلفاتی تهیه کنید.

مواد لازم برای 4-5 نفر.

15 تکه بال مرغ
250 گرم گوشت چرخ کرده
1 عدد پیاز متوسط
روغن 1/4 پیمانه
1 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
1/2 قاشق چایخوری پودر زنجبیل
زردچوبه، نمک و فلفل به میزان لازم.

1. پیاز را پوست بگیرید، بشویید، ریز خرد کنید. در ماهیتابه کمی روغن بریزید و روی حرارت بگذارید. بعد از داغ شدن روغن، پیازها را در روغن تفت دهید. وقتی خوب سرخ شدند، کمی زردچوبه اضافه کنید. گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید و با پیاز داغ تفت دهید.

2. برای طعم دادن به گوشت، زنجبیل، نمک، فلفل و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید. وقتی گوشت نیم پز شد، حرارت را خاموش کنید و ماهیتابه را کنار بگذارید تا خنک شود.

3. بال مرغ را به خوبی تمیز کرده و بشویید. حالا با چاقوی تیز آن را از قسمت گوشتی برش دهید. قسمت گوشتی استخوان را با احتیاط رها کرده و سپس استخوان را بشکنید و خارج کنید. مراقب باشید که سوراخ یا ترک ایجاد نکنید. وقتی همه بال ها را به این ترتیب آماده کردید، با قاشق کوچک داخل آن را با سس گوشت پر کنید.

4. فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. در همین حین بال های پر شده را در سینی فر قرار دهید. سینی را به مدت یک ساعت و نیم روی حرارت متوسط ​​گرم کنید تا خوب برشته شود. بعد از این مدت آماده سرو هستند.

در غیر این صورت

بال های پر شده را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد. از جمله اینکه می توان آن را در تابه های رژیمی دو طرفه بدون روغن یا کبابی و کبابی پخت.را

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.