افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

رشد ۷۶ درصدی وام های حوزه ورزش در استان ایلام – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 185381
رشد ۷۶ درصدی وام های حوزه ورزش در استان ایلام – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری دوشنبه شب در حاشیه ماند. وبینار شورای عالی ورزش و تربیت بدنی در جلسه ای با حضور ریاست محترم جمهور اظهار داشت: در استان 35 پروژه ورزشی نیمه تمام با میانگین پیشرفت فیزیکی 55 درصد وجود دارد که برای آنها 94 میلیارد تومان هزینه شده است. برای تکمیل این […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری دوشنبه شب در حاشیه ماند. وبینار شورای عالی ورزش و تربیت بدنی در جلسه ای با حضور ریاست محترم جمهور اظهار داشت: در استان 35 پروژه ورزشی نیمه تمام با میانگین پیشرفت فیزیکی 55 درصد وجود دارد که برای آنها 94 میلیارد تومان هزینه شده است. برای تکمیل این پروژه ها تاکنون به 329 میلیارد نفر جمعیت نیاز است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ورزش و نقش آن در نشاط اجتماعی و تقویت پایه های ورزش حرفه ای، نیازمند توجه است. خاص ما در این زمینه دولت هستیم.

هژبری با اشاره به وجود 277 فضای ورزشی در استان که 25 مورد آن در وضعیت نامناسبی قرار دارند، ادامه داد: برای تعمیر و نوسازی این اماکن حدود 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: تجهیز مجموعه ورزشی و استادیوم 15 هزار نفری ایلام تکمیل نشده و برای تکمیل آن به 30 میلیارد تومان نیاز داریم.

وی احداث خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت 400 نفر را از دیگر نیازهای استان اعلام کرد و گفت: با توجه به توانمندی های استان در نبود خوابگاه، مسابقات کشوری و بین المللی برگزار می شود. بین المللی در استان به سختی جشن گرفته می شود.

وی استاندارد سرانه فضای ورزشی استان را 2 متر عنوان کرد و افزود: 73 درصد سرانه فضای ورزشی استان دولتی و میانگین سرانه خصوصی و دولتی در استان 97 درصد سرانه است. . متر مربع است.

معاون استاندار ایلام در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرد: از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت 96 میلیارد تن اعتبار به حوزه ورزش اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اعتبار استانی در سال جاری 126 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 76 درصد رشد را نشان می دهد.

هژبری خاطرنشان کرد: در دور اول مصوبات سفر ریاست جمهوری 112 میلیارد تومان برای ورزش استان مصوب شد که تاکنون 50 درصد از این اعتبار تخصیص یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.