افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

روز سخت برای اشغالگران غزه/ تعداد زیادی از صهیونیست ها کشته شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 185354
روز سخت برای اشغالگران غزه/ تعداد زیادی از صهیونیست ها کشته شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دوشنبه، اگر نگوییم سخت ترین روز نبرد در نوار غزه، قطعا یکی از سخت ترین روزها بوده است. روزها. منبع مذکور خاطرنشان کرد: دو حادثه بسیار خطرناک در جنوب نوار غزه رخ داده است که […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دوشنبه، اگر نگوییم سخت ترین روز نبرد در نوار غزه، قطعا یکی از سخت ترین روزها بوده است. روزها.

منبع مذکور خاطرنشان کرد: دو حادثه بسیار خطرناک در جنوب نوار غزه رخ داده است که جزئیات آن مجاز به انتشار نیست.

در همین حال، برخی منابع عبری زبان گفتند که نیروهای اسرائیلی به 40 سرباز در یک کمین سنگین قسام در خان یونس گرفتار شدند.

منابع اسرائیلی تایید کردند که یک تونل بمب پس از ورود نیروهای اسرائیلی منفجر شده است.

به گفته این منابع، بالگردهای اسرائیلی برای انتقال کشته ها و مجروحان به سمت جنوب نوار غزه حرکت کردند.

در همین راستا برخی منابع اسرائیلی نیز اعلام کردند که در حادثه خطرناکی که در جنوب نوار غزه رخ داد، چند خانه بمب گذاری شده در این منطقه پس از ورود نظامیان اسرائیلی منفجر شد که طی آن تعداد زیادی از نظامیان و افسران اسرائیلی کشته شدند. و مجروح

دست کم دو هلیکوپتر اسرائیلی حامل کشته ها و مجروحان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه مشاهده شدند.

در عین حال «سامی ابوزهاری» از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که موضع آمریکا کاملاً با موضوع رژیم صهیونیستی در غزه منطبق است و دو طرف تنها در برخی جزئیات با هم اختلاف دارند.

ابوزهری گفت تا زمانی که جنگ در غزه متوقف نشود، توافقی (برای تبادل اسرا) وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر تظاهرات ضد دولتی خانواده های اسرای اسرائیلی در بیت المقدس همانند شب های اخیر ادامه یافت.

گزارش ها حاکی از آن است که خانواده های اسرای اسرائیلی در غزه در مقابل اقامتگاه نتانیاهو در خیابان غزه در شهر قدس تظاهرات کردند.

تعدادی از معترضان اعلام کردند که در مقابل اقامتگاه نتانیاهو تحصن خواهند کرد.

معترضان خواستار امضای فوری توافقنامه تبادل اسرا با حماس برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

تظاهرات شهرک نشینان و خانواده های اسرای صهیونیست در مقاومت غزه علیه سیاست های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

شب گذشته شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که کمیته خانواده اسرای مقاومت صهیونیستی در غزه اعلام کرد که برای تحقق خواسته های خود برای آزادی بی قید و شرط این اسرا در مقابل اقامتگاه نتانیاهو تحصن می کنند.

این تحصن در حالی رخ می دهد که تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخالفت قاطع خود را با شروط اعلام شده از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای توافق تبادل اسرا بین این رژیم و فلسطینی ها اعلام کرده است. مقاومت.

طی یک هفته گذشته پس از برگزاری چندین شب تظاهرات متوالی اعتراضی در سرزمین های اشغالی، صدای معترضان و خانواده های اسرای صهیونیست نزدیک به مقاومت به درب محل اقامت بنیامین نتانیاهو رسید. بنا بر گزارش ها، هزاران شهرک نشین به همراه خانواده های اسرای صهیونیستی که در دست مقاومت هستند، در اعتراض به اقامت نتانیاهو در شهرک صهیونیست نشین قیصریه، خواستار محاکمه وی و توافق فوری برای آزادی این اسرا شدند.

سخنگوی خانواده اسرای حماس صهیونیستی به رسانه های عبری گفته است که علیرغم مهلت 100 روزه ای که به بنیامین نتانیاهو داده شده، مهلت وی به پایان رسیده است و او و کابینه اش هنوز برای دستیابی به توافق با گروه های فلسطینی برای آزادی اسرا تلاش نکرده اند. .

بسیاری از تحلیلگران در فلسطین اشغالی بر این باورند که نتانیاهو تنها کسی است که می خواهد جنگ غزه را برای اهداف شخصی خود طولانی کند، تا جایی که یایر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسرائیل گفت که نتانیاهو به اسرائیل اهمیتی نمی دهد، بلکه تنها کسی است. به منافع سیاسی خود فکر می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.