افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

یمن به عملیات خود علیه اسرائیل ادامه می دهد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 185316
یمن به عملیات خود علیه اسرائیل ادامه می دهد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتییکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله در حساب کاربری مجازی خود به بمباران یمن واکنش نشان داد و به زبان انگلیسی نوشت: صرف نظر از حجم و حجم بمباران یمن، عملیات نظامی ما علیه اسرائيل ادامه دارد.” البخیتی وی افزود: عملیات نظامی یمن علیه اسرائيل […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتییکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله در حساب کاربری مجازی خود به بمباران یمن واکنش نشان داد و به زبان انگلیسی نوشت: صرف نظر از حجم و حجم بمباران یمن، عملیات نظامی ما علیه اسرائيل ادامه دارد.”

البخیتی وی افزود: عملیات نظامی یمن علیه اسرائيل جنایات نسل کشی در غزه تا پایان ادامه خواهد داشت.

ساعاتی قبل هواپیماهای جنگی آمریکایی و انگلیسی چندین منطقه را مورد حمله قرار دادند. خشم و به اطرافشان اشاره کردند.

منابع خبری از شنیدن صدای انفجارهای شدید در خشم پایتخت یمن گزارش داد و خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای انفجارهای مهیبی در این کشور شنیده می شود خشمپایتخت یمن همزمان با پرواز هواپیماهای جنگنده به صدا درآمد.

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با الجزیره گفت: نیروهای آمریکا، انگلیس و سایر متحدان حملاتی را در یمن انجام دادند.

این مقام آمریکایی همچنین افزود: حملات در یمن به مواضع نیروهای انصارالله و سکوهای موشکی انجام می شود. هواپیماهای بدون سرنشین و انبارهای اسلحه را هدف قرار دادند. به گزارش المیادین، متجاوزان آمریکایی-انگلیسی در منطقه سربازان در استان تعز آنها همچنین یمن را در جنوب غربی هدف قرار دادند. خشم پایتخت یمن و اهداف در استان ها. تعز، هدف و بحث و جدل همچنین از دیگر مناطقی است که در یمن توسط جنگنده های آمریکایی-انگلیسی بمباران شد.

یک مقام نظامی آمریکا نیز به الجزیره گفت: حملات آمریکا و انگلیس به یمن ترکیبی از حملات هوایی و موشکی است.

این مقام آمریکایی افزود: حملات علیه یمنی ها توسط نیروهای آمریکایی و انگلیسی و با پشتیبانی غیر عملیاتی سایر کشورها انجام شد.

ساعاتی پیش یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود که کشتی باری نظامی آمریکایی معروف به «اقیانوس «گاز» در خلیج عدن مورد حمله نیروی دریایی ارتش یمن با موشک های مناسب قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: واکنش به تجاوزات آمریکا و انگلیس اجتناب ناپذیر است و هرگونه تجاوز جدید بی پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

ساری ادامه داد: در ادامه جلوگیری از حرکت کشتی ها اسرائیلی یا کشتی هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می کنند تاکید می کنیم و این اقدام تا پایان حمله به غزه و محاصره این تنگه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما در چارچوب حق دفاع از یمن به اقدامات دفاعی و تهاجمی خود ادامه خواهیم داد و به حمایت از فلسطین ادامه خواهیم داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: پاسخ به هرگونه حمله آمریکا یا انگلیس به کشورمان ادامه خواهد داشت و این اقدام با هدف قرار دادن تمامی منابع تهدید در دریای سرخ و دریای عرب انجام خواهد شد.

زودتر «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس تیم مذاکره کننده خشم وی در سخنان خود تاکید کرد که یمن اجازه نخواهد داد حاکمیت آن نقض شود. به گفته عبدالسلام، یمن بیکار نخواهد نشست و در برابر هر تجاوزی که در معرض آن قرار گیرد، تدابیری اتخاذ خواهد کرد.

این مقام ارشد انصارالله افزود: یمن در حمایت از مردم غزه و فلسطین اقدام به اعزام می کند. اسرائیلی و بنادر اشغالی را برای توقف حملات به غزه هدف قرار خواهد داد.

سخنگوی انصارالله همچنین از همه کشورها خواست قربانی فریب آمریکا نشوند و تاکید کرد که واشنگتن نباید از مسئولیت خود برای توقف حمله به غزه شانه خالی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.