افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

یکی از شاخص های ارزیابی دستگاه، تسهیل در صدور مجوز است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 185218
یکی از شاخص های ارزیابی دستگاه، تسهیل در صدور مجوز است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی متوسلین بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مهم استان در حوزه تصمیم گیری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. گرفتن هزینه توسعه همه جانبه را دارد و لازم است مدیران برای حضور در جلسات و استفاده از این ظرفیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی متوسلین بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مهم استان در حوزه تصمیم گیری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. گرفتن هزینه توسعه همه جانبه را دارد و لازم است مدیران برای حضور در جلسات و استفاده از این ظرفیت جدیت لازم را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی گفت: شاخص های ارزیابی و آسیب شناسی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 1401 و روند شاخص استانی باید برای بهبود فضای کسب و کار بازنگری شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین شاخص ها تسهیل در فرآیند صدور مجوز است، گاهی در برخی موسسات روند اداری در فرآیند صدور مجوز به حدی طولانی می شود که طرح سرمایه گذاری سلام سود منتفی است، باید در این زمینه سریع عمل کنید و در اسرع وقت مجوز را صادر کنید مگر اینکه موانعی مانند آسیب به محیط زیست وجود داشته باشد.

متوسلین یادآور شد: در این ارزیابی تعداد مشتریان و اهمیت دستگاه نیز باید وزندهی شود تا شاخص ارزیابی درست عمل کند: درخواست مجوز و عدم پاسخگویی به قسمت محدود آن از نظر ارقام جایگاه پایین تری را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان سکوت یکی از دستگاه هایی است که باید در این زمینه چابک باشد و فرآیند آن به گونه ای طراحی شود که شاهد صدور مجوز در کمترین زمان ممکن برای سرمایه گذاری باشد. می بینم بودن در حوزه صنایع و معادن.

متوسلین با اشاره به دستور جلسه بررسی راه اندازی مجتمع اداری اوج به منظور تجمیع واحدهای اداری، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در بخش ساختمان های دولتی و طرح تملک دارایی های سرمایه ای پروژه هایی است که در در سال های اخیر اما به دلیل عدم تامین مالی تکمیل نشده است، در مورد مجتمع اداری در شهر اوج پیشنهاد می شود در صورت وجود در شهر از همان ساختمان استفاده شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ایجاد مجتمع اداری و ایجاد دفاتر مورد نیاز مردم مانند بنیاد شهید، تامین اجتماعی و صندوق اوقاف ضروری است و باید به بهترین شکل ممکن یا با استفاده از توانمندی های موجود و یا از طریق بهره وری. می بینم این امکان باید در اختیار مردم شهر باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.