افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

عید دیدنی تمام شد، وقت آن است که کت و کت خود را بردارید. سبک بهاری را با پانچو تجربه کنید

  • کد خبر : 18513
عید دیدنی تمام شد، وقت آن است که کت و کت خود را بردارید.  سبک بهاری را با پانچو تجربه کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر مردم پانچو را دوست دارند، اما شیک پوشان پانچو را به عنوان یک لباس شیک و مدرن در کمد لباس می بینند. فراموش نکنید که پانچوها می توانند ظاهری کلی ایجاد کنند یا آن را خراب کنند. اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر مردم پانچو را دوست دارند، اما شیک پوشان پانچو را به عنوان یک لباس شیک و مدرن در کمد لباس می بینند. فراموش نکنید که پانچوها می توانند ظاهری کلی ایجاد کنند یا آن را خراب کنند. اگر پانچو را اشتباه بپوشید یا قرار دهید، حجیم به نظر می رسید. اما اگر از آن به درستی در استایل خود استفاده کنید، می تواند ظاهر شما را کاملاً بهبود بخشد. پانچو همچنین می تواند کمی ذوق بوهمیایی را به ظاهر نرم و کلاسیک شما اضافه کند. اکثر مردم فکر می کنند که پاییز و زمستان زمان پوشیدن پانچو است، در حالی که پانچو برای استایل تابستانی و بهاری معجزه می کند. در نتیجه اگر می خواهید بهار و تابستان امسال را با آرامش و شیک سپری کنید، بهتر است قبل از خرید پانچو، اصول و روش های شیک پوشیدن پانچو را بدانید. مانتو یا پالتو ژاکاردی که همیشه برای اوایل بهار و ایام نوروز پوشیده می شود، شاید انتخاب خوبی باشد، اما برای روزهای گرم و آفتابی این فصل نخواهد بود.

پانچو را می توان به روش های مختلفی پوشید، به عنوان مثال، می توانید پانچو را به عنوان یک پیراهن یا شنل روی لباس خود بپوشید تا ظاهری جدید ایجاد کنید. در ادامه این مقاله برای سبک های پانچو بهاره با ما همراه باشید.

انواع پانچو

یک پانچو کوتاه بپوشید؛ روند 1402 را فراموش نکنید

یکی از ترندهای سال جدید پانچوهای کوتاه و شیک هستند که به جرأت می توان گفت جزو بهترین ترندهای سال هستند و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. شاد کمی عجیب است اما می توانید یک پانچو گلدوزی شده را برای ظاهری زیبا و منحصر به فرد انتخاب کنید و آن را با یک شلوار یا یک لباس بپوشید. برای تکمیل این تیپ زیبا به شما پیشنهاد می کنیم چند صندل بسیار زیبا بپوشید زیرا این صندل ها می توانند استایل ساده شما را به یک استایل خاص و تابستانی تبدیل کنند.

انواع پانچو

انواع پانچو

پانچو بلند؛ کی گفته فقط با پانچو باید به طبیعت رفت؟

پانچو پوششی بدون شکل و درز است که برش مستطیلی یا دایره ای دارد. بد نیست بدانید که در ابتدا از پانچو در کشورهای آمریکای لاتین استفاده می شد. از پانچوهای بلند و سنگین برای مسافرت گرفته تا پانچوهای سبک وزن برای کشاورزی و کارهای مزرعه، آمریکایی های لاتین انواع مختلفی از پانچو را برای مناسبت های مختلف می پوشیدند. البته امروزه دنیای پانچو در صنعت مد بسیار گسترده تر و زیباتر است و می توانید پانچو را از مهمانی گرفته تا رفتن به دل طبیعت انتخاب کنید. پس برای موقعیت های رسمی متفاوت عمل کنید و استایل های رسمی بلند این آیتم زیبا را به جای مانتو ژاکارد فراموش نکنید.

انواع پانچو

انواع پانچو

پانچو راپ بوهمی را فراموش نکنید

این نوع پانچوها در واقع نوعی روسری و پارچه بزرگ هستند که می توانید آن را دور خود بپیچید. می توانید از این مدل پانچوها به تنهایی استفاده کنید یا با شنل به تزئین آنها کمک کنید. اگر به سبک بوهو علاقه دارید، این نوع پانچوهای سایز بزرگ برای شما عالی هستند، زیرا می توانید با پانچو رول چاپی و سایر لباس های بوهو استایلی منحصر به فرد داشته باشید. این مدل پانچو بسیار راحت است و همین امر باعث محبوبیت این مدل در بین تمامی خانم ها شده است.

انواع پانچو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.