افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » رفع تنش آبی در 20 هزار روستای محروم نیروی زمینی سپاه

  • کد خبر : 185097
اسمارتک نیوز » رفع تنش آبی در 20 هزار روستای محروم نیروی زمینی سپاه

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، سردار مجیدرضا حسن زاده امروز دوشنبه در حاشیه همایش تبیین اهداف و چشم انداز طرح های محرومیت زدایی اردوهای جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران که در مجتمع فرهنگی فانوس دریا برگزار شد: طی هشت سال گذشته 60 هزار پروژه عمرانی و چهار […]

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، سردار مجیدرضا حسن زاده امروز دوشنبه در حاشیه همایش تبیین اهداف و چشم انداز طرح های محرومیت زدایی اردوهای جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران که در مجتمع فرهنگی فانوس دریا برگزار شد: طی هشت سال گذشته 60 هزار پروژه عمرانی و چهار میلیون پروژه دیگر از جمله تهیه جهیزیه و سبد معیشت در مناطق و جوامع هدف انجام شده است و ما امیدواریم تنش آبی بین 7 تا 10 هزار روستا در سال آینده پایان یابد.

وی افزود: باید بیش از گذشته به مناطق و روستاها رسیدگی شود، مهاجرت ها متوقف و حتی معکوس شود و به روستاها رسیدگی شود و سپاه با تمام نیرو در این زمینه فعال است.

جانشین میدان ساخت و محرومیت نیروی زمینی سپاه گفت: اشتغال زایی و اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست از اولویت های ماست.

سردار سرتیپ پاسدار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه امنیت غذایی، تکمیل پروژه های نیمه تمام برای کاهش تنش آبی، توزیع لوازم اداری، سبد ورزشی و سبد معیشتی. . به طور مستمر در حال انجام هستند.

وی بیان کرد: از همه کسانی که به مستضعفان کشور اهمیت می دهند و به آنها اهمیت می دهند قدردانی می کنیم اما هنوز تا حل مشکلات و رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم.

سردار سرتیپ حزنی گفت: با اجرای طرح کاهش تنش آب شرب، پیش بینی می شود حداکثر 8 هزار روستای کشور از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.