افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بهترین گوشی تا 12 میلیون / پایین قیمت، کیفیت پایین، بالا رفتن، بودجه کم، اینها متوسط ​​هستند

  • کد خبر : 184992
بهترین گوشی تا 12 میلیون / پایین قیمت، کیفیت پایین، بالا رفتن، بودجه کم، اینها متوسط ​​هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زندگی های امروزی سخت و به شدت به گوشی ها پیوند خورده است و همه به نوعی مشغول این دستگاه هستند و فرقی نمی کند پیر باشند یا جوان یا حتی کودک زیرا همه احساس نیاز به این وسیله الکترونیکی و لحظه های آن را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زندگی های امروزی سخت و به شدت به گوشی ها پیوند خورده است و همه به نوعی مشغول این دستگاه هستند و فرقی نمی کند پیر باشند یا جوان یا حتی کودک زیرا همه احساس نیاز به این وسیله الکترونیکی و لحظه های آن را می کنند. وقت خود را با آن می گذرانند، به همین دلیل داشتن یک گوشی خوب بسیار مهم است و گوشی ها را می توان به سه دسته گوشی های پایین رده، میان رده و پرچمدار تقسیم کرد که نشان می دهد گوشی هایی با هر بودجه ای وجود دارد. ، می توانید بهترین گوشی تا سقف 3 میلیون را در بازار امروز و بهترین گوشی فعلی بالای 50 میلیون را پیدا کنید.

خوب هر کدام از گوشی های این دسته برای کارهای مختلفی برنامه ریزی شده اند، به عنوان مثال انجام یک بازی جدی با گوشی های پایین رده برای شما بسیار سخت است و این مشکل در برخی از میان رده ها نیز سخت است، اما بیشتر پرچمداران در این زمینه خوب هستند. وجود دارد، اگرچه در این بین می توانید بهترین گوشی را برای بازی پیدا کنید، زیرا برخی از گوشی ها توسط شرکت Sande برای بازی ارائه می شوند و اگر اهل بازی هستید، توصیه می کنیم به سراغ آن ها بروید. حالا بیایید به موضوع مقاله امروز برسیم که مقدمه ای در مورد بهترین گوشی تا 12 میلیون خواهد بود، پس با ما همراه باشید تا محدوده های قیمت متوسط ​​را بدانید.

گلکسی A34 نسخه 8/256 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

سری A3 سامسونگ خیلی عجیبه چون A31 اونطوری که باید خوب نبود و شاید A32 اومده بود مشکلاتش رو حل کنه ولی البته چون چیپ و پردازنده قدرتمندی نداشت برای خیرد مناسب نبود. بعد از این دوستان، A33 آمد و امکان تهیه آن هم در تراشه و هم در تجهیز به گواهی مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار، جهش بزرگی داشت و حالا بعد از این پیشرفت، A34 وارد شده است. زیرا در نهایت اقتدار شهرت را به دست بگیرید. از این سری از گوشی های گلکسی سامسونگ که اکنون دلیل آن را به شما می گوییم.

این محصول سامسونگ طراحی مشابه پرچمداران این شرکت دارد و دوربین ها بدون هیچ قاب پشتی دیده می شوند که با وجود پلاستیکی بودن بدنه حس به روز بودن را القا می کند. بدون آن شیشه نیست اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچ، از نوع سوپر AMOLED و وضوح فول اچ دی است. قدرت به روز رسانی تصویر در هر ثانیه 120 هرتز برابر با پرچمداران است. پردازنده این گوشی که تراشه 6 نانومتری مدیاتک 1080 است می تواند کار روزانه شما را راحت کند. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که در این رنج قیمتی بسیار مناسب هستند.

بهترین گوشی تا 12 میلیون.

Redmi Note 12 Pro 5G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های تا 12 میلیون

این محصول شیائومی را می توان جدیدترین عضو خانواده ردمی نوت 12 در این رنج قیمتی دانست که می خواهد از اکثر رده های موجود در بازار بهتر باشد. یکی از بهترین ویژگی های آن وزن سبک آن است که کار با آن را بسیار آسان می کند. صفحه نمایش این محصول 6.67 اینچ و دارای رزولوشن فول اچ دی است که می توان گفت تقریبا 87 درصد فضای جلوی آن را اشغال می کند و نرخ رفرش تصویر نیز 120 هرتز بر ثانیه است.

شرکت سازنده برای این گوشی از تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimension 1080 در قسمت پردازنده محصول استفاده کرده است که می توان گفت با توجه به قیمت کلی گوشی از قدرت خوب و مناسبی برخوردار است و می تواند رضایت شما را جلب کند. در ادامه شیائومی برای این محصول از سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده است. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

بهترین گوشی تا 12 میلیون.

Honor X9a نسخه 8/256 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

یکی از گوشی های عجیب در این بازه قیمتی، این محصول Honor است که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و از نوع AMOLED با وضوح Full HD است. نرخ رفرش تصویر در این نمایشگر 120 هرتز بر ثانیه است و به دلیل لبه های خمیده، نسبت صفحه نمایش به بدنه به چیزی حدود 90 درصد رسیده است، رقمی که تنها در گوشی های پرچمدار قابل مشاهده است.

در قسمت پردازنده نیز این محصول دارای تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 695 است که آن را به عنوان یک گوشی با قدرت خوب در میان رده ها معروف کرده است. آنر برای این محصول از سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این محصول استفاده کرده است. علاوه بر این، این محصول از شارژ سریع پشتیبانی می کند و ظرفیت باتری آن 5100 میلی آمپر ساعت است.

بهترین گوشی تا 12 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.