افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

ظرفیت مشخص شده ورزشگاه آزادی برای دربی/ 15 هزار تماشاگر

  • کد خبر : 18493

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از تعیین ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی 100 خبر داد. بر اساس اعلام منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در جلسه امروز شورای تامین استان تهران، ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای دربی پایتخت تایید شد. بنابراین با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی برای این دیدار 15 هزار […]

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از تعیین ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی 100 خبر داد.

بر اساس اعلام منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در جلسه امروز شورای تامین استان تهران، ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای دربی پایتخت تایید شد.

بنابراین با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی برای این دیدار 15 هزار نفر می توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و دربی 100 را تماشا کنند که البته قنبرزاده اعلام کرد سهمیه بلیت هر تیم آزاد می شود.

ضمناً این دربی تا کنون همزمان با دربی قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ یعنی ساعت 17:30 برگزار می شود اما در صورت اعلام مراجع ذیصلاح امکان تغییر زمان بازی وجود دارد. نظر آنها

قنبرزاده همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه در دربی های گذشته ضریب 50 بر 50 برای هواداران دو تیم در نظر گرفته شده بود، این احتمال وجود دارد که به همین تعداد بلیت این بازی برای هواداران استقلال و پرسپولیس تهیه شود.

این بازی یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

منصور قنبرزاده در مورد شهرورد تهران تاکید کرد: تعداد تماشاگران شهرورد تهران با توجه به شرایط فعلی ورزشگاه آزادی تنها 15 هزار نفر است و این تعداد بر اساس نظر مسئولان فنی ورزشگاه برای انجام بازی ایمن اعلام شده است. .

وی ادامه داد: ورزشگاه آزادی نیم قرن سابقه و فرسوده دارد و واقعیت این است که این ورزشگاه ملی نیازمند بودجه و عزم ملی برای مرمت کل مجموعه است. تزریق های متناوب تاثیری ندارند و روند بهبودی را طولانی می کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان شرکت مروج رقم و رقم بازسازی ورزشگاه آزادی را منتشر کردند که رقم بسیار بالایی است و از عهده فدراسیون فوتبال خارج است و خود دوستان باید در این خصوص نظر بدهند.

قنبرزاده بیان کرد: جلسه ای در شورای اسلامی برگزار شد که این موضوع مطرح شد، اقدامات برای بازگرداندن آزادی از عهده وزارت ورزش خارج است و این ورزشگاه که اعتبار ملی ما محسوب می شود میزبان رویدادهای متعددی است. شما باید از آن مراقبت کنید، می توانید جور دیگری به آن نگاه کنید.

وی یادآور شد: میزبان پرسپولیس است و باید شرایط میزبانی رعایت شود، اما این موضوع طی چند روز آینده اعلام می شود، با توجه به اینکه بازی قبلی شهرورد 50 بر 50 بود، به احتمال زیاد بازی شهرورد 50 بر 50 خواهد بود. در این مسابقه.” از سوی دیگر ساعت شهرورد بر اساس اعلام سازمان لیگ تا این لحظه ساعت 17:30 است.

قنبرزاده تاکید کرد: هواداران بدون بلیط به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا امکان حضور و دریافت آن وجود ندارد. همانطور که گفتیم فقط 15 هزار نفر می توانند به ورزشگاه بروند و بیشتر از این امکان پذیر نیست.

وی با توجه به اینکه با توجه به شرایط لیگ بهتر نیست بازی های باقی مانده در زمان مشخص و همزمان برگزار شود، خاطرنشان کرد: نظرات متفاوت است اما شرایط آب و هوایی در استان های مختلف متفاوت است و در از سوی دیگر شورای تامین هر استان تصمیم گیرنده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.