افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

رضایی: 3 بار در پوشش استراماچونی از دولت پول گرفتند اما همچنان بدهکار هستند.

  • کد خبر : 18492

شیث رضایی کاپیتان سابق سرخ ها می گوید پرسپولیس برنده دربی است اما همچنان نظر قبلی خود را درباره قهرمان این لیگ دارد. لیگ برتر به اوج خود رسیده و 3 تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعی قهرمانی هستند. هفته آینده در یکی از مهم ترین دربی های سال های اخیر حضور خواهیم داشت. دربی […]

شیث رضایی کاپیتان سابق سرخ ها می گوید پرسپولیس برنده دربی است اما همچنان نظر قبلی خود را درباره قهرمان این لیگ دارد.

لیگ برتر به اوج خود رسیده و 3 تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعی قهرمانی هستند. هفته آینده در یکی از مهم ترین دربی های سال های اخیر حضور خواهیم داشت. دربی که در آن تساوی کاملا به سود سپاهان خواهد بود و از این رو دو تیم برای برد بازی خواهند کرد. به بهانه دربی بعدی به سراغ کاپیتان سابق پرسپولیس رفتیم تا درباره شرایط پرسپولیس با او صحبت کنیم. صحبت های شیث رضایی با خبرروزشی را در ادامه می خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می بینید؟

خب متأسفانه در برخی بازی ها به راحتی امتیاز از دست دادیم و این مشکل ما را از قهرمانی دور کرد و صدر جدول را گرفت. ما واقعاً نباید آن امتیازها را از دست می‌دادیم و اگر حتی یکی از آن بازی‌ها را می‌بردیم، در بالای جدول امن بودیم و به راحتی کار می‌کردیم. با این حال شرایط تیم در بازی های گذشته بسیار خوب بود و توانستیم در 3 بازی قبلی پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

فکر می کنی پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمان شود؟

من اول فصل اول مصاحبه کردم و گفتم می خواهند سپاهان امسال قهرمان شود. من همچنان به قولم پایبند هستم و فکر می کنم این تیم پیروز خواهد شد. تمام تلاشش این است که سپاهان قهرمان شود. با این حال پرسپولیس هم مدعی است و شانس قهرمانی وجود دارد.

اما انصافاً سپاهان تیم خوبی است و نتایج بسیار خوبی هم گرفته است.

من نمی گویم سپاهان تیم بدی است، فقط می گویم آنها می خواهند این تیم قهرمان شود. آنها قرار نیست به آنها کمک کنند تا یک تیم را ببرند. آنها می توانند رقبا را تضعیف کنند یا شرایطی را برای تیمی که می خواهند برنده شوند ایجاد کنند. ببینید در این فصل چقدر داوری مقابل پرسپولیس بوده و چقدر برای ما پنالتی نگرفته اند.

دربی پیش رو را چگونه می بینید؟

خب فکر می کنم یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر را پیش رو داریم. بازی خوبی خواهد بود زیرا دو تیم برای برد می آیند و تساوی به نفع هیچ تیمی نخواهد بود. امیدوارم پرسپولیس مثل بازی قبل فوتبال هجومی از خود به نمایش بگذارد و بتواند دربی را برنده شود و صدرنشین باشد. به نظر من پرسپولیس بازیکنان دربی بیشتری دارد و بازیکنان ما نسبت به بازیکنان حریف تجربه بیشتری دارند. استقلال هم تیم خوبی است اما فکر می کنم پرسپولیس قهرمان می شود.

اما استقلالی معتقد است با این شرایط قطعا تیمش پیروز دربی این روزها خواهد بود. حتی سرپرست این تیم هم گفته بود که پرسپولیس را با 3 گل می بریم.

خب این اشتباه آنهاست که قبل از دربی کری خواندند و خودشان را برنده میدانستند. این خبری نیست و نتیجه بازی در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. مطمئن باشید این آهنگ استقلالی ها در روز دربی گردنبند او را خواهد گرفت و شرایط به نفع ما خواهد بود. پرسپولیسی ها باتجربه هستند و به این راحتی استقلالی ها را نجات نمی دهند.

یعنی در سال هایی که در دربی بازی کردی برای تیم حریف نخواندی؟

من اصلا این کارو نکردم قبل از بازی هرگز کری نخواندم چون می دانستم هرکسی در دربی کری بخواند برایش بد می شود. بعد از بازی تیم برنده و بازیکنانش حق آواز خواندن دارند و این امری مسلم است.

به نظر شما ستاره دربی چه کسی خواهد بود؟

فکر می کنم محمد عمری اگر شرایط بازی را داشته باشد می تواند خیلی موثر باشد و خودش را ستاره دربی خطاب کند. به جز عمری، علیرضا بیرانوند و ترابی می توانند کمک زیادی به تیم کنند و تاثیرگذار باشند.

شایعات زیادی درباره دیدار استقلال و هواداران به گوش می رسید و هواداران پرسپولیس معتقد بودند برخی از بازیکنان هواداران کم کاری کرده اند. به عنوان یک بازیکن فوتبال، نظر شما در این مورد چیست؟

ببینید من نمی‌خواهم کسی را متهم کنم و حرفی بزنم که حاشیه‌ای باشد. من تمام بازی را تماشا کردم و عملکرد برخی از هواداران غیرمنتظره و مشکوک بود. من فکر می کنم اعضای کمیته اخلاق و انضباطی باید به این موضوعات بپردازند و در صورت وجود مشکل به آن رسیدگی کنند.

همانطور که اعلام شد استقلال از لیگ قهرمانان حذف شد اما بازیکنان و مدیران این تیم معتقد بودند دولت و وزارت ورزش به پرسپولیس کمک کردند و باید به آنها هم کمک می کردند. در این مورد چه دارید که بگویید؟

دقیقا چه کمکی به پرسپولیس شد؟ این افراد مسئولیت معلولیت خود را بر عهده نمی گیرند و می خواهند پرسپولیس را همدست خود کنند. خدا را شکر همانطور که اعلام کردند پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و می تواند در بازی های آسیایی شرکت کند. چند وقت پیش دیدم بازیکنان استقلال مدام نام پرسپولیس را می گفتند. هر چه فکر کردم متوجه این موضوع نشدم اما بهتر است در صحبت از باشگاه بزرگ پرسپولیس مراقب باشم. آقای استقلالی برای پول استراماچونی 3 بار پول دولت را گرفتند اما هنوز طلبکار هستند. تمام دولت و وزارت ورزش در خدمت این باشگاه هستند تا استراماچونی را مطالبه کنند. پرسپولیس چه ربطی دارد که پول بگیرد اما بدهی اش را نپردازد؟ خدا را شکر در تلویزیون همه چیز روشن شد و آقای قربان زاده واقعیت ها را روشن کردند. وگرنه هنوز به دنیا و آدم بدهکار بودند. آیا کسی به پرسپولیس کمک کرد تا برونکو را پرداخت کند؟ از دست برانکو فرار کردند، پولی به او ندادند و پنجره پرسپولیس را بستند. هیچکس حرفی نزد و آب تکان نخورد. پنجره پرسپولیس به خاطر پول بسته نشد؟ بهتر است استقلالی ها به فکر خودشان باشند و اسم پرسپولیس را نبرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.