افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ایران – امارات; نبرد برای ظهور قدرتمند.

  • کد خبر : 184886
اسمارتک نیوز » ایران – امارات;  نبرد برای ظهور قدرتمند.

گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب از ساعت 18:30 به وقت تهران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 قطر به مصاف تیم ملی امارات می رود. با احتساب شرایط دو تیم در جدول، نتیجه این دیدار هم برای ایران و هم برای […]

گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب از ساعت 18:30 به وقت تهران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 قطر به مصاف تیم ملی امارات می رود. با احتساب شرایط دو تیم در جدول، نتیجه این دیدار هم برای ایران و هم برای امارات مهم و تعیین کننده خواهد بود. به این بهانه شرایط این بازی و وضعیت دو تیم را بررسی می کنیم تا با شناخت و درک بیشتر از این دیدار مهم و حساس استقبال کنیم.

شرایط جدول گروه C

تیم فوتبال ایران با برتری گل زیاد مقابل فلسطین در دور اول مسابقات و همچنین پیروزی خفیف مقابل هنگ کنگ در هفته دوم با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه C قرار دارد. امارات متحده عربی چهار امتیازی شد: ابتدا هنگ کنگ را با پیروزی شکست داد، اما در بازی دوم مقابل فلسطین نتیجه بهتری از تساوی کسب نکرد و در صدر جدول از روند رقابت ها عقب افتاد. طبقه بندی. میز با ایران

بنابراین دیدار رودرروی این دو تیم در تعیین تکلیف تیم اول گروه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برتری ایران و یک تساوی در این دیدار گروه اول ایران را در پایان این دوره از مسابقات مشخص می کند و امارات تنها در صورت شکست شاگردان قلانوی و کسب 7 امتیاز می تواند به عنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کند.

شرایط ارتقاء

در گروه سوم، اگر تیم فوتبال ایران در سومین دیدار موفق شود امارات را شکست دهد یا به تساوی دست یابد و به عنوان گروه اول به دور بعد صعود کند، باید در رده سخت جدول، جایی که مدعیان اصلی هستند، قرار بگیرد. هستند. برای قهرمانی حضور دارند. ایران در صورت قهرمانی در گروه سوم مرحله یک هشتم نهایی با یکی از تیم های سوم گروه های اول، دوم و ششم روبرو خواهد شد که احتمالا یکی از تیم های تایلند، بحرین و سوریه خواهد بود.

در صورت پیروزی و صعود تیم ایران، ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عجیب ترین رقیب خود در این جام می رود. در حال حاضر اردن تیم اول گروه E و ژاپن تیم دوم گروه D هستند و برنده این بازی حریف ایران را مشخص می کند مگر اینکه در هفته پایانی اتفاقی بیفتد و کره جنوبی اول شود.تیم گروه E. به جای اردن که رقیب ایران در نبرد دو غول است، قله شرق آسیا یعنی ژاپن و کره جنوبی معرفی می شود. تیمی که سرشار از انگیزه برای شکست دادن حریف برجسته خود است و قطعا برای هر حریفی مشکل ساز خواهد شد.

از سوی دیگر، تیم فوتبال ایران در صورت تسلیم شکست تقریباً مناسب مقابل امارات و صعود به دور بعد به عنوان تیم دوم گروه C، به بالای جدول (جدول برتر) و با توجه به طبق تقویم باید در مرحله یک هشتم نهایی (چین یا لبنان) با تیم دوم گروه اول (چین یا لبنان) و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده تیم اول گروه چهارم (D) بازی کنند. که احتمالا عراق خواهد بود یا با یکی از تیم های سوم از گروه B یعنی سوریه یا هند و یا از گروه E یعنی بحرین یا عمان. همین معادلات در مورد تیم ملی امارات نیز صدق می کند. سپس در نیمه نهایی به احتمال زیاد به مصاف برنده دیدار استرالیا (تیم اول گروه B) و عربستان (تیم اول گروه F) خواهند رفت.

وضعیت ایران

تیم فوتبال کشورمان با وجود بازی با هنگ کنگ که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، همچنان شانس مطمئنی برای قهرمانی در جام ملت ها دارد. آنها شروعی قدرتمند با برتری چهار گل مقابل فلسطین داشتند، اما یک برد کم با عملکردی نه چندان مطمئن مقابل هنگ کنگ موجی از انتقادات را علیه تیم ملی و کادرفنی برانگیخت و برخی ابراز تردید و نگرانی کردند. آینده ما در این مسابقات

امیر قلعه نویی پس از پیروزی خفیف مقابل هنگ کنگ از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد. او به خوبی می داند که اماراتی ها مانند هنگ کنگی ها نیستند و اولین اشتباه می تواند سه امتیاز را برای او تمام کند. مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و مجید حسینی سه بازیکن مصدوم این تیم به احتمال زیاد به دیدار فردا راه خواهند یافت. تیم ملی نیاز به برد دارد و یک بازی خوب انجام می دهد تا مقابل حریف قدرتمند خود اثر خوبی از خود به جای بگذارد. مهدی طارمی هنوز پای خود را برای گلزنی در این رقابت ها باز نکرده و فردا بهترین زمان برای روشن شدن موتور خود و تیم کشورمان است.

وضعیت امارات متحده عربی

امارات در دو بازی قبلی خود نیز یک برد مقابل هنگ کنگ و یک تساوی مقابل فلسطین به ثبت رسانده است و در بازی فردا شب به دنبال برتری مقابل یکی از مدعیان جام ملت ها و صعود به مرحله بعد است. اگر امارات مقابل تیم کشورمان با اختلاف بیش از سه گل شکست بخورد و برعکس، فلسطین بتواند هنگ کنگ را شکست دهد، صعود مردان بنتو به خطر می افتد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.