افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حمله سپهر حیدری به بازیکن جنجالی هوادار/ مگر می شود چهار گل را تماشا کرد و واکنشی نشان نداد؟ / استقلالی ها هم می خندند

  • کد خبر : 18488

استقلال دربی بیست و یکم حریف برای برد ندارد چرا که شماره 21 پرسپولیس سعید صادقی است. بخشی از صحبت های سپهر حیدری در انتقاد تندش از هواداران در جدال با استقلال است. سپهر حیدری مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس تاکید می کند که پیروزی آبی ها در جدال با هواداران نیازمند بررسی بیشتر کمیته […]

استقلال دربی بیست و یکم حریف برای برد ندارد چرا که شماره 21 پرسپولیس سعید صادقی است. بخشی از صحبت های سپهر حیدری در انتقاد تندش از هواداران در جدال با استقلال است.

سپهر حیدری مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس تاکید می کند که پیروزی آبی ها در جدال با هواداران نیازمند بررسی بیشتر کمیته اخلاق فدراسیون و البته فیفا است. استقلال در شرایطی موفق شد هوادار را با 6 گل شکست دهد که نیمه اول بازی با تساوی بدون گل همراه بود. حیدری با اشاره به تمایلات رنگی آرام و تدافعی مشکوک همی در دوران مربیگری، مدعی است که این نتیجه بر اساس قدرت استقلال نبوده است.

بعد از برد 6 گل استقلال مقابل هوادار مورد انتقاد شدید قرار گرفتید.

لیوان آنقدر ارزش ندارد که بخواهی همه چیز را زیر پا بگذاری و برای آن هر کاری انجام دهی. پرسپولیس هیچ وقت پای تیمی را رها نکرد و به تیمی بی احترامی نکرد و روی پای خود ایستاد و به شایستگی قهرمان شد. اینطور نیست که با اجبار داور و این جور اتفاقات دنبال امتیاز باشم. بیشتر لیگ را مربیان استقلال تشکیل می دهند و نتایج را مقابل استقلال ببینید. من نمی خواهم به تیم یا کسی تهمت بزنم، اما برخی چیزها واقعاً آشکار است.

اما شکل گیری این نتایج در فوتبال غیرقابل تصور نیست که الان بخواهیم چنین ادعایی داشته باشیم.

نیمه اول بازی بدون گل بود و بعد از آن اشتباهاتی در زمین رخ داد که در فوتبال محلی شاهد آن نیستیم. یا حداقل اگر در فوتبال محلی این اتفاق بیفتد، آن بازیکن خیلی سریع از بازی خارج و جایگزین می شود. آیا ممکن است یک مربی چهار اشتباه چشمگیر از بازیکن خود ببیند و هیچ عکس العملی نداشته باشد؟ ایشان (ساکت الهامی) مربی ای نیست که با توجه به تفکر مربیگری اش به یک تیم فرصت بدهد و همه او را با تدابیر دفاعی اش می شناسند. یا فرض کنید استقلال نمایش تهاجمی داشت و او را غافلگیر کرد، در این فصل چند مثال می زنم که بازیکن تیمش خیلی زود با کمتر از این اشتباه تعویض شد و مورد انتقاد مربی اش قرار گرفت. نمونه آن بازی با مس کرمان است. ببینید او چقدر زود بازیکنان را عوض کرد با اولین باگ که حتی موثر نبود. چند بازی دیگر هم اما چرا در این بازی در زمینه فنی اینقدر آرام بود در حالی که همه چیز کاملاً مشخص بود.

می گویید این باخت برای مربی حریف مهم نبود؟

گفتند من از بچگی مستقل بودم. من هرگز تهمت نمی زنم و جریان بازی این را می گوید. تفاوت رفتاری نسبت به بازی های قبلی که در هر تیمی دیده ایم این را می گوید. مگر می شود اینگونه به حریف موضع داد و واکنش نشان نداد؟ من مدافع بودم و حق هم داشتم. چطور ممکن است یک بازیکن در چهار زمین اینطور باشد و واکنشی نشان ندهد؟ قطعا هواداران استقلال هم با دیدن این صحنه ها خندیدند. امیدوارم در دربی عادلانه باشد. از مسئولان پرسپولیس می خواهم از امروز به فکر همه جوانب و به خصوص داوری این بازی باشند.

می گویید هواداران در این بازی کم کاری کردند؟

نه، گفتم متهم نمی کنم. اکثر هواداران تمام تلاش خود را کردند. آقای مسعود شجاعی همبازی من بود و ایشان و خیلی از بازیکنان تیم هوادار برای فوتبال تلاش می کردند و عملکرد افتخاری داشتند. اما این هوادار بنده خدا شماره 21 (مهدی عبدی) با بازی اش مشکل دارد. آیا من شبیه یک طرفدار هستم؟ آیا من بدبین هستم؟ برو فیلم بازی و صحنه گل رو 10 هزار بار ببین. مگر می شود در دوره ها شرکت نکرد و به عنوان وکیل ایستاد و تماشا کرد؟ آیا می توانی سایه بیاندازی؟ رفتار او در این دیدار اصلا شبیه بازیکنان فوتبال نبود و اگر فکر می کنید اشتباه می کنم، فیلم بازی را با یک کارشناس استقلالی تماشا کنید و نظر او را در مورد چهار گل بازی و عملکردی که داشت بپرسید. حالا یک اشتباه، دو تا سه، آیا ممکن است چهار اشتباه داشته باشید و مربی شما آرام و الهام گرفته باشد و توجه نداشته باشد؟

اما این بحث ها شما را در حالت هوادار قرار داده و سعی می کنید به حریف خود فشار بیاورید. چرا باید بحث را اینقدر پر رنگ دید؟

آقا بحث رنگ کجاست؟ همونطور که در جمله قبلم گفتم برو صحنه های Defender Wrong رو با کارشناس مستقل ببین و نظرشون رو بپرس. چرا این مرد (ساکت الهامی) که ادعا می کند با چهار پیرزن می تواند نتیجه بگیرد و نمی گذارد اشتباهات بازیکنانش از بین برود، چرا در این صحنه ها از یک مربی بی تجربه و تازه کار که فقط بازی را تماشا می کند بدتر است. ?

اما ورود شما به داستان باعث شد فکر کنند شما به دنبال محبوبیت و جایگاه در بین هواداران هستید.

خدا رحمت کند مهرداد میناوند را که در تمام مدت صدای هواداران بود. من به دنبال محبوبیت نیستم و وقتی خدا به من رحم کرد به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می کنم. لطف خدا بود که در دوران حضورم در پرسپولیس توانستم در خاطره سازی برای میلیون ها هوادار این تیم نقش داشته باشم. اما من فکر می کنم آن لحظه تاریخی بر بسیاری از افرادی که چنین فکر می کنند نیز فشار آورد. آن هدف و آن موفقیت از راه درست به دست آمد و مانند بسیاری دیگر، ما به دنبال محبوبیت از راه نادرست نبودیم و نخواهیم بود. با پول و فضای مجازی نمی توان به محبوبیت رسید. من نیازی به این چیزها ندارم و خوشحالی پرسپولیسی ها برای من بهترین است و برای آنها در دربی پیش رو بهترین تبریکات را آرزو می کنم.

شرایط خط دفاعی پرسپولیس را با توجه به مهاجمان استقلالی و به خصوص قیدی و محبی چگونه ارزیابی می کنید؟

از این تعداد 21 نفر در ترکیب پرسپولیس نیستند. اما صادقانه باید بگویم که استقلال تیم بسیار باکیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد. آنها تیم بزرگ و قابل احترامی هستند اما مدافعان پرسپولیس تجربه و کیفیت بیشتری نسبت به مهاجمان حریف دارند و می توانند در این بازی شرایط خوبی را در راه نتیجه گیری تیم ادامه دهند و معتقدم دربی به پایان می رسد. با دو گل به سود پرسپولیس.

ایلانا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.