افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

قالنویی: تعریف مانچینی از من باعث شد در ایران دشمن پیدا کند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 184869
قالنویی: تعریف مانچینی از من باعث شد در ایران دشمن پیدا کند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، امیر قلعه نویی امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات در گروه C جام ملت های آسیا 2023، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که بین تیم های اول قرار داریم. صعود به مرحله بعدی مسابقات بازی قبل را آنالیز کردیم که آمار بسیار خوبی […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، امیر قلعه نویی امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات در گروه C جام ملت های آسیا 2023، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که بین تیم های اول قرار داریم. صعود به مرحله بعدی مسابقات بازی قبل را آنالیز کردیم که آمار بسیار خوبی با 510 پاس و 70 درصد مالکیت توپ داشتیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه به تمجید از عملکرد این تیم در بازی دوم پرداخت و گفت: فکر می کنم تیم ما اجازه نداد هنگ کنگ 100 پاس صحیح داشته باشد. فکر می کنم یکی از بهترین بازی هایمان را مقابل هنگ کنگ انجام دادیم. خوب بازی نکردن با گل نزدن فرق دارد.

امیر قلعه نویی ادامه داد: آمار AFC می گوید عملکرد خوبی داشتیم. در بازی با هنگ کنگ دو مشکل داشتیم: اول اینکه پاس‌های ساده را فاش کردیم و دوم خطاهای روزبه چشمی و میلاد محمدی در دو موقعیت. از بازیکنانم به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: بر خلاف بسیاری که معتقد بودند ایران در گروه آسانی قرار دارد، باید بگویم که اگر فلسطین و هنگ کنگ در هر گروه دیگری بودند، حداقل به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم صعود می کردند. آمار می گوید گروه ما سخت است.

سرمربی تیم فوتبال ایران سپس به سومین بازی این تیم مقابل امارات اشاره کرد و گفت: بازی سه شنبه یک فینال دیگر است. علاوه بر این، فلسطین نیز شانس صعود دارد و نتیجه ما نیز برای آنها مهم است.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار مقابل امارات از تمام توان تیم ملی استفاده خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه بعد از بازی با امارات زمان زیادی برای استراحت بازیکنان داریم تا اینکه بازی بعدی، به همین دلیل است که با تمام قدرت مقابل امارات به میدان خواهیم رفت.

و ادامه داد: امارات تیم خوبی است که طبق آمار عملکرد خوبی داشته است. اگر چیزی می گوییم باید بر اساس آمار باشد. آنها چهار امتیاز گرفته اند که مهم است. فردا بازی سختی داریم که باید با دقت بازی کنیم.

قلعه نویی در خصوص نمایش در کنار انتقاداتی که تیم ها در گروه های مختلف داشتند، گفت: انتقاد باعث بهبود و رفع نقاط ضعف می شود. ما مشکل داریم و خودمان می دانیم که چه مشکلاتی داریم. اما وقتی آمار نشان می دهد که ما برتر هستیم، نقدهای دیگر آمیخته با تخریب است.

وی ادامه داد: خیلی ها از ما به خاطر مسابقات کافا انتقاد کردند اما عملکرد قرقیزستان در این جام ملت های آسیا را دیدید. به خاطر این مسابقات، بازیکنان مورد حمله قرار گرفتند. البته ورود دیرهنگام لژیونرها هم موثر بود. با این حال آنها با تمام قوا در کنار تیم هستند. با همه انتقادات سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی مبنی بر تمجید روبرتو مانچینی از سرمربی ایران که آنها را یکی از بهترین تیم های آسیا می دانست و عملکرد قلعه نویی را یکی از بهترین مربیان معرفی می کرد، گفت: از مانچینی تشکر می کنم. اما این تعریف باعث می شود در ایران دشمنان زیادی پیدا کند.

وی ادامه داد: او در زمان بازی تقریبا هم سن من بود. او تیم سریع و بسیار خوبی تشکیل داده است. البته عربستان هم تیمی بسیار خوبی است و یکی از شانس های قهرمانی را دارد. امیدوارم کشورهای همسایه خلیج فارس و روابط ایران و عربستان همچنان خوب باشد تا از فوتبال هر دو تیم لذت ببریم.

وی سپس جمله خود را در مورد سردار آزمون تصحیح کرد و گفت: اگر از لژیونرها به جز سردار آزمون تشکر می کردم به دلیل رابطه قراردادی با رم سوءتفاهم نمی شد.

قلعه نویی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ایران اظهار داشت: مصدومیت جزو مسابقات و تمرین است. سایر تیم ها هم مصدومیت زیادی داشتند، قبل از شروع مسابقات نگران دو سه تیم بودیم. ما نگران سپاهان و پرسپولیس بودیم که بازی های فشرده ای انجام دادند اما واقعا از زحمات تیم پزشکی تشکر می کنم. فکر می کنم به غیر از مجید حسینی، مصدومیت بقیه بازیکنان هم برطرف شده است و می توانیم از آنها استفاده کنیم.

قالنویی: تعریف مانچینی از من باعث شد در ایران دشمن پیدا کند!

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره صحبت های خداداد عزیزی گفت: خداداد چند ماه پیش اینجا بود و فکر می کنم می توانست به یکی از بهترین مربیان ایران تبدیل شود. اگر گفت جلسات فنی حتما دلیلی داشته است. عزیزی بعد از مصاحبه ای که با من کرده بود با من تماس گرفت. برای من قابل احترام است اما برو مسائل شخصی تیم را بپرس.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: بحث فنی جزو مسائل امنیتی نیست که نگاه خاصی به آن داشته باشد. شاید منظورش برخورد کادرفنی بوده که به نظر من اصلا بد نیست. او افکار من را بیان کرده است، بنابراین من چیزی از او نمی گیرم.

وی در خصوص نحوه حمایت از تیم ایران تصریح کرد: قبل از ورود به مسابقات شرایط خوبی نداشتیم اما الان راضی هستیم و همه چیز خوب است. با این شرایط می خواستم از آقای تاج تشکر کنم.

وی در خصوص شرایط روحی و روانی بازیکنانش نیز همین انتقاد را بیان کرد: بحث ذهنی گاهی اوقات طبیعتاً انتقاداتی است که تیکه های آن به تیم می رسد اما سعی می کنم بازیکنانم را متحد کنم. در مجموع از تیمم راضی هستم و از همه اعضای گروه به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.