افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

آیا می خواهید پوست شما شبیه پوست یک کودک باشد؟ / مرطوب کننده درمان است. اینها را در خانه دارید. مواظب پوستت باش هلو

  • کد خبر : 184855
آیا می خواهید پوست شما شبیه پوست یک کودک باشد؟  / مرطوب کننده درمان است.  اینها را در خانه دارید.  مواظب پوستت باش هلو

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مراقبت از پوست این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است و هر روز کلیپ های متعددی از صفحات مختلف مراقبت از پوست در اینستاگرام منتشر می شود که البته نمی دانید به کدام یک اعتماد کنید زیرا اکثر این صفحات سعی می کنند صفحه خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مراقبت از پوست این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است و هر روز کلیپ های متعددی از صفحات مختلف مراقبت از پوست در اینستاگرام منتشر می شود که البته نمی دانید به کدام یک اعتماد کنید زیرا اکثر این صفحات سعی می کنند صفحه خود را بفروشند. . محصولاتی که فعال هستند و وقتی بحث پول وسط می آید شاید برخی دیگر به هیچ چیز اهمیت نمی دهند پس راه حل چیست؟ آیا وقتی از فرمولاسیون آن اطلاع چندانی ندارید به کرم مرطوب کننده ای که در این صفحات به شما معرفی می کنیم سلامت پوست خود را اعتماد می کنید یا راه دیگری را انتخاب می کنید؟

خوب برای این کار توصیه ما استفاده از کرم های مرطوب کننده طبیعی خانگی برای پوست است که به آن روش می گویند، طبیعی است، در آن از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و همچنین پوست را آبرسانی می کند و فواید دیگری نیز دارد. برای شما هم خواهد بود، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم، اما مراقب باشید که از امتحان انواع کرم پودر روی آن، نمی توانید با پوست خود ظلم کنید و هر طور که می خواهید با آن رفتار کنید. . به سایر لوازم آرایشی و بعد امیدوار هستید که با یک مرطوب کننده همه چیز درست شود، پس با پوست خود مهربان باشید و از آن مراقبت کنید و بعد از این مرطوب کننده ها بیشتر مراقبت کنید، حالا بیایید وقت را از دست ندهیم و به سراغ معرفی برخی از آنها برویم. می بینم.

روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی پوست است.

روغن نارگیل باید یکی از مواد غذایی حیاتی در آشپزخانه شما باشد و توصیه می کنیم هرگز مصرف آن را فراموش نکنید زیرا این روغن می تواند اثرات ویژه ای بر بدن شما داشته باشد، اما نه تنها به این دلیل که می توانید از این روغن استفاده کنید، یک مرطوب کننده خانگی نیز تهیه کنید. به پوست شما معجزه بی نظیری می دهد. البته باید اشاره کنیم که اگر پوست چرب دارید این مرطوب کننده برای شما مناسب نخواهد بود اما اگر پوست شما خشک است می توانید بدون تردید آن را انتخاب کنید.

روغن نارگیل دارای آنتی اکسیدان های قوی، اسیدهای چرب بالا و خواص ضد التهابی است که می تواند از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید و عفونت ها محافظت کند و همچنین پوست را آرام کند و البته می تواند منافذ را مسدود کند. آنهایی که نقاط سیاه دارند مناسب نیستند.

مرطوب کننده های طبیعی خانگی برای پوست.

روغن بادام شیرین یک مرطوب کننده طبیعی پوست است.

این روغن را می توان یکی از روغن هایی دانست که برای اکثر پوست ها قابل استفاده است و ایده آل محسوب می شود. از ویژگی های خوب آن می توان به داشتن ویتامین E و D و اثرات آرام بخش آن اشاره کرد، بنابراین این روغن می تواند زخم های پوست شما را ترمیم و التیام بخشد و همچنین از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. برای استفاده می توانید کمی از این روغن را با عصاره گل رز ترکیب کرده و به پوست صورت و سایر قسمت های بدن مانند بازوها، دست ها و پاها بمالید تا علاوه بر آبرسانی به پوست، پوست را نیز مرطوب کند. آن را شفاف کنید خیلی کم پس از چندین بار استفاده، پوست صافی خواهید داشت.

مرطوب کننده های طبیعی خانگی برای پوست.

شی باتر یک مرطوب کننده طبیعی پوست خانگی است.

شاید نام این کره گیاهی را نشنیده باشید، گیاه شیا در اصل در آفریقا می روید و دارای نوعی روغن سالم به نام روغن شی است که بسیار ملایم است و به همین دلیل منافذ پوست را مسدود نمی کند. روغن شیا دارای مواد معدنی مفیدی است، به راحتی جذب پوست می شود و سلول ها را بازسازی می کند. از آنجایی که این روغن آبرسانی خوبی دارد و ضد باکتری است، می تواند برای پوست های چرب مفید باشد، البته بهتر است بعد از یک یا دو ساعت استفاده از آن، صورت خود را بشویید.

اکنون که در فصل زمستان هستیم و بسیاری از افراد از خشکی پوست خود شکایت دارند، می توانند از این گیاه برای نرمی و لطافت پوست خود استفاده کنند. بنابراین، اگر می خواهید پوست خود را تقویت و آبرسانی کنید و از چین و چروک و افتادگی آن جلوگیری کنید، توصیه می کنیم برای رسیدن به این هدف، این روغن را با روغن هسته زردآلو، روغن جوجوبا و روغن آرگان مخلوط کنید.

مرطوب کننده های طبیعی خانگی برای پوست.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.