افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

رویداد ملی اسکان موقت برگزار می شود

  • کد خبر : 184834
رویداد ملی اسکان موقت برگزار می شود

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود همواره در معرض انبوهی از بلایای طبیعی به ویژه سیل و زلزله بوده است. وقوع چندین تصادف شدید در طی سالیان متوالی باعث شده تا خسارات و ویرانی زیادی در سراسر کشور مشاهده شود. به طور معمول، پس از یک حادثه در […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود همواره در معرض انبوهی از بلایای طبیعی به ویژه سیل و زلزله بوده است. وقوع چندین تصادف شدید در طی سالیان متوالی باعث شده تا خسارات و ویرانی زیادی در سراسر کشور مشاهده شود. به طور معمول، پس از یک حادثه در مقیاس بزرگ، مناطق مسکونی موجود غیرقابل استفاده می شوند و بازماندگان مجبور می شوند در جایی غیر از خانه خود زندگی کنند. از دست دادن مسکن باعث شکست اخلاقی و پراکندگی مردم می شود.

بنابراین، پس از این نوع حوادث، اولین چیزی که امنیت و آرامش خاطر مصدومان را فراهم می کند، داشتن سرپناه کافی و پیوند مجدد خانواده است.

مرکز تحقیقات بلایای طبیعی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونت علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان ریاست جمهوری و شرکت بنیاد بتن ایران در نظر دارد برای حمایت از ایده ها، طرح ها، رویداد ملی اسکان موقت برگزار کند. محصولات مرتبط با حوزه مسکن موقت.

کلیه صنعت گران، کارآفرینان، شرکت های دانش بنیان، فناوران، دانشگاهیان، صاحبان ایده و کلیه ذینفعان می توانند طرح های خود را در قالبی خاص (فرم ثبت نام) ارسال کرده و از مزایای این رویداد بهره مند شوند.

روند رویداد در چهار مرحله کلی انجام خواهد شد. مرحله اول به اعلام فراخوان و دریافت طرح ها اختصاص دارد. در مرحله دوم فرآیند انتخاب و ارزیابی اولیه انجام شده و طرح های انتخابی در فرآیند ارزیابی حضوری بررسی می شوند. در مرحله بعد بهترین پروژه هایی که به مرحله بعد راه یافته اند در دوره توانمندسازی و مشاوره تخصصی شرکت کرده و در نهایت به رویداد نهایی، اجرا و شرکت در نمایشگاه دسترسی پیدا می کنند.

لازم به ذکر است در صورتی که طرح ها و محصولات بتواند پاسخگوی خواسته های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اسکان موقت باشد، در فرآیند تحقیق و رفع نیازهای مسکن موقت کشور برای ذخیره سازی و در مواقع بحران از طریق تفاهم استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.