افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

«رتبه بندی» معلمان در مدارس غیردولتی در دستور کار نیست

  • کد خبر : 184809
«رتبه بندی» معلمان در مدارس غیردولتی در دستور کار نیست

به گزارش بازار، احمد محمودزاده در خصوص اخباری که اخیرا رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره احتمال احراز صلاحیت معلمان در مدارس غیردولتی اعلام کرد، گفت: این موضوع را نه تایید می کنم و نه تکذیب می کنم و باید از کمیسیون آموزش بخواهید. جزئیات بیشتر. با توجه به آنچه من به عنوان مدیرعامل سازمان غیردولتی […]

به گزارش بازار، احمد محمودزاده در خصوص اخباری که اخیرا رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره احتمال احراز صلاحیت معلمان در مدارس غیردولتی اعلام کرد، گفت: این موضوع را نه تایید می کنم و نه تکذیب می کنم و باید از کمیسیون آموزش بخواهید. جزئیات بیشتر. با توجه به آنچه من به عنوان مدیرعامل سازمان غیردولتی مدارس می شناسم در آموزش و پرورش چنین چیزی مطرح نیست.

وی با بیان اینکه به جای احراز صلاحیت معلمان مدارس غیردولتی، بحث صلاحیت حرفه ای این معلمان را دنبال می کنیم، تاکید کرد: برای ارتقای توانمندی معلمان مدارس غیردولتی، بحث صلاحیت حرفه ای این معلمان را دنبال می کنیم. معلمان بخشی از این صلاحیت حرفه ای به ارتقای ظرفیت معلمان و افزایش دانش آنها برمی گردد. از این نظر یک دوره 360 ساعته طراحی کردیم که 60 ساعت آن تا کنون تکمیل شده است. قسمت دیگر این موضوع در خصوص ارتقای حقوق، بیمه و حقوق و مزایای معلمان مدارس غیردولتی را نیز پیگیری می کنیم. به محض اینکه این موضوع در مجلس تصویب شود، آن را اجرا می کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طبقه بندی مدارس غیردولتی در دستور کار آموزشی قرار گرفته است، در تشریح جزئیات آن گفت: طبقه بندی مدارس غیردولتی در مجلس و در جریان بازنگری قانون ساماندهی مدارس غیردولتی به تصویب رسید. دولتی مدارس دولتی در صورت تایید شورای نگهبان نیز آموزش و پرورش موظف است تا شش ماه آینده مولفه های مربوط به رتبه بندی و رتبه بندی مدارس را اعلام کند.

محمودزاده با تاکید بر مزیت طبقه بندی مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: در صورت طبقه بندی مدارس غیردولتی باید بر این اساس شهریه این مدارس تعیین شود. این افراد طبقه بندی مدرسه را می دانند و بر اساس آن فرزندان خود را ثبت نام می کنند.

وی در پاسخ به اینکه چه سطوحی را برای رتبه بندی مدارس غیر مسلط در نظر گرفته اید؟ وی گفت: محدوده یک تا پنج را در نظر داریم. این طبقه بندی بر هزینه های مدرسه و ثبت نام دانش آموزان تأثیر می گذارد. البته اصلی ترین عاملی که در رتبه بندی مدارس تاثیرگذار است معلم است و اگر معلمان مدرسه را به رتبه خوبی برسانند قطعا مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.