افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
10

با چند ترفند ساده لب های شما نرم و براق می شوند. دیگر پوست خشک و پوسته پوسته نمی شود.

  • کد خبر : 18479
با چند ترفند ساده لب های شما نرم و براق می شوند.  دیگر پوست خشک و پوسته پوسته نمی شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز خشکی لب ها و پوسته پوسته شدن پوست می تواند برای هر زن یا مردی آزاردهنده باشد و علاوه بر زیبا نبودن، در موارد حاد باعث سوزش، خارش یا حتی ترک خوردن و خونریزی شود، به همین دلیل افرادی که لب های خشکی دارند همیشه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز خشکی لب ها و پوسته پوسته شدن پوست می تواند برای هر زن یا مردی آزاردهنده باشد و علاوه بر زیبا نبودن، در موارد حاد باعث سوزش، خارش یا حتی ترک خوردن و خونریزی شود، به همین دلیل افرادی که لب های خشکی دارند همیشه به دنبال آن هستند. راهی برای بهبود وضعیت آنها. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با ما همراه باشید زیرا ما برخی از ساده ترین و راحت ترین راه حل ها را برای درمان و رفع این مشکل به شما معرفی می کنیم، راه حل هایی که اگرچه ساده هستند، اما زیبایی چهره شما را بهبود می بخشند و تاثیرات زیادی دارند. و البته از فواید سلامتی آن نیز نباید غافل شد.

چگونه می توانم خشکی لب هایم را درمان کنم؟

آلوئه ورا و عسل را فراموش نکنید

ژل آلوئه ورا و عسل محصولاتی هستند که تاکنون بر روی آنها تحقیق شده است و همه ما می دانیم که چقدر می توانند به سلامت و زیبایی ما از طرق مختلف کمک کنند. از آنجایی که ژل آلوئه ورا خاصیت لایه برداری ملایمی دارد، می تواند لب های شما را صاف و براق کند، بنابراین کافی است مقداری را به آرامی روی لب های خود بمالید و منتظر معجزه آن باشید. تقویت عسل برای زخم ها نیز یک موضوع واضح است، اما به غیر از آن، اگر لب های خشک و پوسته پوسته دارید، فقط کمی روی لب های خود بمالید تا بهترین لایه بردار ممکن را ببوسید تا پوست مرده لب هایتان را ببوسید.

بالم لب با کیفیت خود را بردارید

به گزارش اسمارتک نیوز، تابستان یا زمستان استفاده از بالم لب برای موهایتان بسیار مهم است، مخصوصاً اگر دارای SPF 30 باشد، زیرا علاوه بر آبرسانی و نرمی لب ها، از آنها در برابر عوامل مضر نیز محافظت می کند. پرتوهای خورشید و آنها را ایمن نگه می دارد.

چگونه می توانم خشکی لب هایم را درمان کنم؟چگونه می توانم خشکی لب هایم را درمان کنم؟

از وازلین استفاده کنید

وازلین یک محصول بسیار ارزان اما مفید است، اگر لب های خشک و ترک خورده دارید، هیچ چیز مانند وازلین نمی تواند به شما کمک کند. وازلین نسبت به بسیاری از روغن ها و محصولات رطوبت بیشتری دارد، بنابراین می تواند تأثیر قوی تری داشته باشد. فرقی نمی‌کند روز یا شب، هر زمان که فرصت پیدا کردید، می‌توانید مقداری وازلین را روی لب‌هایتان بزنید تا درخشش را به لب‌های خشک و کدرتان برگردانید.

میوه معجزه آسا خیار را فراموش نکنید.

احتمالا بارها دیده اید که خانم ها از یک برش خیار برای قرار دادن روی چشم های خود استفاده می کنند، باید بدانید که خیار نیز می تواند همان اثر شگفت انگیز مرطوب کننده و درخشان کننده لب ها را داشته باشد، پس چند برش خیار بردارید و به آرامی روی لب های خود بمالید. و اجازه دهید آب خیار حدود 10 دقیقه روی لب های شما بماند و سپس آنها را بشویید.

چگونه می توانم خشکی لب هایم را درمان کنم؟چگونه می توانم خشکی لب هایم را درمان کنم؟

به چای سبز کیسه ای ایمان داشته باشید

چای سابر اغلب به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود شناخته شده است، و اگرچه ثابت نشده است که لب های ترک خورده و پوسته پوسته را التیام می بخشد، اما تحریک لب های خشک را کاهش می دهد. کاری که باید انجام دهید این است که یک چای کیسه ای را در یک لیوان آب جوش بریزید و بعد از چند دقیقه آن را بیرون بیاورید و روی لب های خود قرار دهید. به زودی متوجه خواهید شد که احساس بهتری خواهید داشت.

برای زندگی بهتر صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.