افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

بهار فصل گلهای زیباست؛ ترندهای گلدار مانند کاغذ دیواری گلدوزی شده را نادیده نگیرید.

  • کد خبر : 18463
بهار فصل گلهای زیباست؛  ترندهای گلدار مانند کاغذ دیواری گلدوزی شده را نادیده نگیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز به جرات می توان گفت یکی از ترندهای سال جدید مربوط به کاغذ گلدوزی ترکیه است که اخیراً تنوع زیادی از این کاغذها را در بازار مشاهده کرده ایم. یکی از هنرهای ظریف ایرانی گلدوزی است که در آن با نخ روی پارچه نقوش برجسته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز به جرات می توان گفت یکی از ترندهای سال جدید مربوط به کاغذ گلدوزی ترکیه است که اخیراً تنوع زیادی از این کاغذها را در بازار مشاهده کرده ایم. یکی از هنرهای ظریف ایرانی گلدوزی است که در آن با نخ روی پارچه نقوش برجسته ای ایجاد می شود. نوع این نخ ها بسته به نوع فعالیت می تواند متفاوت باشد. امروزه نقش‌های گلدوزی فقط به طرح‌های گل و گیاه محدود نمی‌شود و با پیشرفت این صنعت، تنوع طرح‌های ایجاد شده نیز افزایش یافته است. هنر گلدوزی مانند سوزن دوزی هم به صورت ماشینی و هم با دست انجام می شود که طبیعتا ارزش بیشتری دارد. البته اگر در این مورد کیفیت حفظ شود وگرنه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های اتوماتیک طرح های شگفت انگیزی روی پارچه ایجاد می کنند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما سال 1402 سال صنایع دستی است چرا که در ترندهای امسال شاهد مانتو و پالتو دوزی و کاغذهای گل دوزی هستیم که می توان گفت بسیار پرطرفدارتر از ترندهای سال های گذشته است.

ترند گلدوزی امسال می تواند گلدوزی روی مانتو یا کیف و کفش چرمی یا گلدوزی از زارا باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مدل های شال گل دوزی بیشتر آشنا شوید.

کاغذ گلدوزی ترکی

زیبایی بهار را در کت کتان با گل فراموش نکنید

اگر فکر می کنید که نوع پارچه برای گلدوزی خیلی مهم نیست و می توانید روی هر پارچه ای بدوزید، باید به شما بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. پارچه در واقع اساس گلدوزی است و اگر از پارچه مناسب برای گلدوزی استفاده نکنید، لباس شما ظاهر خوبی ندارد و در نهایت جذاب و دلنشین نخواهد بود. بنابراین قبل از انتخاب کاغذ فنری خود به جنس آن قبل از طرح و نوع گلدوزی دقت کنید. بهترین کاغذهای گلدوزی معمولاً پارچه های کتانی، بوم، شانتون، کتان یا پارچه های الیاف طبیعی هستند.

کاغذ گلدوزی ترکی

کاغذ گلدوزی ترکی

کاغذ گلدوزی جلو؛ روند محبوب 1402 را فراموش نکنید

یکی از ترندهای پرطرفدار سال را می توان بلوزهای جلوی نسبتا کوتاه و بسته ای دانست که روی شانه، آستین و یا روی سینه گلدوزی دارند. می توانید این تاپ ها را با شلوار پارچه ای یا دامن ست کنید و از زیبایی استایل خود در مهمانی های بهاری لذت ببرید. جالب است بدانید که این بلوزهای ناز معمولا یک نوار ظریف در گردن دارند که می توانید برای تزیین آن را در پاپیون ببندید. یکی از نکاتی که باید در استفاده از این کاغذها به سبک خود رعایت کنید این است که بهتر است از عناصر ساده برای تنظیم صحنه استفاده کنید تا جذابیت کاغذ شما کم نشود.

کاغذ گلدوزی ترکی

کاغذ گلدوزی ترکی

چه شلواری برای کاغذ دوزی مناسب است؟ به هماهنگی سبک ها توجه کنید.

یکی از اصولی که باعث می شود استایلی بی نقص و زیبا داشته باشید رعایت هارمونی بین استایل آیتم های انتخابی یک استایل است. مثلا شلوار و کفش کلاسیک را با یک بلوز گلدوزی شده و بوهمی ترکیب نکنید زیرا در این صورت استایلی ناهموار و نامتعارف خواهید داشت. بنابراین بهترین گزینه برای این نوع دامن ها پوشیدن ست های شلوار با پارچه های همسان و الیاف طبیعی است که در نهایت شما را به داشتن یک استایل آکادمی یا حتی بوهمی در خود می کشاند.

کاغذ گلدوزی ترکی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.