افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

معاون سیاسی سپاه: ضربه به موساد و داعش در حملات اخیر فراتر از تصور او بود/ از سال 1395 تا امروز سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داد/ انتقام سخت ترور سردار سلیمانی از آمریکایی ها ادامه دارد

  • کد خبر : 184554
معاون سیاسی سپاه: ضربه به موساد و داعش در حملات اخیر فراتر از تصور او بود/ از سال 1395 تا امروز سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داد/ انتقام سخت ترور سردار سلیمانی از آمریکایی ها ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی در مجله صبح صادق نوشت: پس از اقدامات تروریستی «موساد» و «داعش» علیه فرماندهان مقاومت و زائران سلیمانی در کرمان، مطالبه به حق مردم انتقام خون شهدای سپاه، عاملان و فرماندهان این جنایات و اقدامات تروریستی بودند. فرمانده محترم […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی در مجله صبح صادق نوشت: پس از اقدامات تروریستی «موساد» و «داعش» علیه فرماندهان مقاومت و زائران سلیمانی در کرمان، مطالبه به حق مردم انتقام خون شهدای سپاه، عاملان و فرماندهان این جنایات و اقدامات تروریستی بودند. فرمانده محترم کل سپاه هم برای ماموریت سپاه و هم در پاسخ به مطالبات مردم به صراحت اعلام کرد: انتقام جنایتکاران تروریست را خواهیم گرفت.

در نهایت این وعده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درخواست و مطالبه مردم در دقایق ابتدایی ششم دی ماه سال جاری با شلیک چند فروند موشک به مرکز موساد در منطقه اربیل در عراق به واقعیت پیوست. کردستان و برخی مقرهای گروه تروریستی داعش در ادلب سوریه. بازتاب ها و واکنش های متعاقب انتقام موشکی سپاه از صهیونیست ها و داعش و همچنین اخبار و اطلاعات منتشر شده از تلفات و خسارات وارده به عاملان و فرماندهان اقدامات تروریستی کرمان نشان می دهد که کودتا فراتر از تصور بوده است. هرگز چنین ضربه ای را تصور نمی کردم.

مروری بر پیشینه، اقدامات موشکی و انتقام جویانه جمهوری اسلامی ایران از جنایتکاران و تروریست ها نشان می دهد که هیچ یک از اقدامات تروریستی علیه ملت ایران بی پاسخ نمانده و از این پس هر جنایتی پاسخ قاطع و مناسب خواهد داد.

سپاه پاسداران از سال 1395 تا به امروز به هفت اقدام تروریستی به شرح زیر پاسخ داده است:

1- در خرداد 1390 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اقدام تروریستی داعش علیه شورای اسلامی در عملیات لیله القدر با موشک های ذوالفقار و قیام مقر تروریست های داعش را در سوریه منهدم کرد.

۲- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهریور ۱۳۹۶ در پی اقدامات تروریستی گروهک جدایی طلب دمکرات در مناطق کردنشین، مقر حزب دمکرات در کوی سنجاق اقلیم کردستان عراق را با هفت فروند موشک فاتح ۱۱۰ منهدم کرد.

3- در اردیبهشت 1396 و در پاسخ به جنایت تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز، در عملیات حمله محرم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌های ذوالفقار و قیام و پهپادهای بمب‌افکن مقر داعش در شرق فرات را منهدم کرد.

4- ارتش «عین الاسد» در آذرماه 1397 در پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا و شهادت سردار سلیمانی، پایگاه راهبردی آمریکا در عراق را با 13 فروند موشک بالستیک فاتح 313 بمباران و موشکی کرد. گرچه انتقام سخت آن جنایت از آمریکایی ها همچنان پابرجاست و انشاءالله روزی محقق خواهد شد، اما موشک باران عین الاسد ضربه مهلکی به ارتش آمریکا زد و عزت و حیثیت آن را از بین برد. .

5- در 14 مارس، مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق بر اثر اقدامات تروریستی صهیونیست ها در ایران توسط موشک های سپاه منهدم شد. این اقدام سپاه به دلیل شکست اطلاعاتی و امنیتی، صهیونیست ها را غافلگیر کرد.

6- نیروی زمینی سپاه در سال 1401 در پاسخ به اقدامات تروریستی گروهک های تجزیه طلب، بسیاری از مقرهای این گروهک های تروریستی را در اقلیم کردستان عراق با موشک های فتح 360 منهدم کرد.

و در مورد هفتم به جنایات تروریست ها در حادثه تروریستی کرمان و همچنین شهادت «سردار سیدرضا موسوی» در سوریه پاسخ قاطع داده شد. در آخرین حمله موشکی سپاه پاسداران، نیروهای موساد در اربیل و داعش در ادلب سوریه کشته شدند.

پاسخ سخت، قاطع و به موقع به هر اقدام تروریستی در ایران از سوی هر کشور و گروه تروریستی دو پیام روشن دارد. پیامی به ملت ایران مبنی بر اینکه مدافعان امنیت بدون ملاحظه و ترس با تروریست ها مقابله کرده اند و قدرت آن را دارند.

و دومین پیام به دشمنان این است که اگر عقل دارند پس از دریافت این پیام در رفتار خود با ملت ایران تجدید نظر کنند. تروریست ها و حامیان آنها باید اقدامات تروریستی خود را در 45 سال اخیر و به ویژه در سال های اخیر علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران مرور کنند و متوجه باشند که با این جنایات نه تنها نمی توانند اراده پیشروی ملت ایران را مختل کنند. و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی؛ بلکه با این جنایات و ریختن خون بیگناهان از یک سو ناخواسته وحدت ملی و روحیه مقاومت و ایستادگی ایرانیان را تقویت می کنند و از سوی دیگر زمینه اقدام قاطع و مشروع را فراهم می کنند. از ایرانیان . . جمهوری اسلامی انتقام بگیرد. تروریست ها باید این پیام را جدی بگیرند که موشک های بالستیک و نقطه به نقطه ایران حتی اگر در مکان های به ظاهر دور باشند، امنیت آنها را از بین می برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.