افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
5

چلنگر: برونکو تیم بعدی خود را انتخاب کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 184508
چلنگر: برونکو تیم بعدی خود را انتخاب کرد – پرسپولیس نیوز

آخرین فرصت برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس به پایان رسید اما در دیدار سرنوشت ساز درویش با سرمربی کروات چه گذشت؟ رضا چلنجر هفته گذشته به همراه رضا درویش و امیرعلی حسینی به قطر سفر کرد تا به عنوان مترجم در مذاکرات سران باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ شرکت کند. مذاکرات البته با رد پیشنهاد سرخ ها […]

آخرین فرصت برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس به پایان رسید اما در دیدار سرنوشت ساز درویش با سرمربی کروات چه گذشت؟

رضا چلنجر هفته گذشته به همراه رضا درویش و امیرعلی حسینی به قطر سفر کرد تا به عنوان مترجم در مذاکرات سران باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ شرکت کند. مذاکرات البته با رد پیشنهاد سرخ ها از سوی سرمربی کروات به پایان رسید تا مدیرعامل پرسپولیس دست خالی به ایران بازگشت.

چلنجر امروز در گفت وگویی به جزئیات این دیدار پرداخت و به اظهارات دیروز برانکو مبنی بر عدم مذاکره با پرسپولیس نیز واکنش نشان داد. وی در بخشی از این گفت و گو به سوالی درباره بودجه پرسپولیس برای جذب مربی نیز پاسخ داد.

گفت و گو با رضا چلنجر را در ادامه می خوانید:

* همسر برانکو گفت که او در سال های اخیر به ما نزدیک بوده است.

وی در ابتدا درباره دیدار رضا درویش با برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: جلسه خیلی خوب شروع شد و آقای برانکو هم استقبال خوبی از ما کردند و از ما استقبال خوبی کردند. برانکو 10 تا 15 دقیقه از روابط خوبش با مردم ایران و مسئولان صحبت کرد و بعد آقای درویش به آنها گفت ما بر اساس همین روابط خوب آمدیم تا اگر امکان داشت دست خالی برنگردیم و با دست به سمت هواداران می رفت. بعد از آن آقای برانکو دلایل خود را بیان کرد و گفت من از قبل تصمیم خود را گرفته ام و تصمیم من ربطی به الان ندارد. او به مشکلات اشاره کرد و توضیح داد که همسرش گفته یکی دو سال گذشته کارت را به ما نزدیک کنید تا مثل قبل دور نباشیم.

* درویش گفت: من از طرف مردم به قطر آمدم.

وی سپس با اشاره به اصرار درویش برای حضور برونکو در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای درویش به هر زبانی که می توانست تلاش کرد و بیشترین تلاشش این بود که بگوید من از طرف خودم و مسئولان باشگاه و ورزش نیامده ام. کشور. و اگرچه اولین مدیر اجرایی باشگاه هستم، اما در این لحظه به نمایندگی از مردم به اینجا آمده ام. درویش مثال های مختلفی زد و به افراد مختلفی اشاره کرد که از او خواسته اند برانکو را به پرسپولیس برگرداند. بعد از آن چند مثال برای برونکو زدم و اعلام کردم که نمی گویم برگرد یا برنگرد، اما هواداران از بازرس پارک گرفته تا قاضی دادگاه، مکانیک و …. از من خواسته اند درباره آمدن با شما صحبت کنم. بازگشت. درویش همچنین اعلام کرد که انتخاب اول من و همه مسئولان باشگاه پرسپولیس شما هستید. برانکو باز هم اصرار کرد که نمی توانم بروم.

* برونکو با یک تیم اروپایی به توافق رسیده بود

چلنگر سپس به پیشنهادات برانکو اشاره کرد و توضیح داد: برانکو نمونه ای از پیشنهادات خود را آورد و قراردادهایی را که ظاهرا با آقایان امیرعلی حسینی و درویش بسته شده بود نشان داد و اعلام کرد که مایل به خرید یک باشگاه قطری، تیم ملی است. در اروپا و خودش: فدراسیون فوتبال عمان پیشنهادی دارد. او گفت: «من با تیم اروپایی صحبت کردم و توافقات شفاهی انجام شد و وقتی قول بدهم به سختی می توانم به عقب برگردم. برانکو گفت درست است که قرارداد تا زمانی که امضا نشود اعتبار قانونی ندارد اما حرفی که از دهان خارج می شود مهمتر است و من هم صحبت کرده ام و پس گرفتن نظرم درست نیست.

* مدیرعامل پرسپولیس به برانکو قول سبیل داد!

وی با بیان اینکه برانکو تاکید کرد باشگاه پرسپولیس منتظر او نبوده است، گفت: برانکو گفت هواداران پرسپولیس هوادار نیستند که بخواهم معطل کنم، بکشم و بکشم و در این لحظه زمان برای باشگاه بسیار مهم است. مربی و کادر خود و از سرگیری کار. تمام صحبت ها در این زمینه انجام شد و درویش حتی گفت که یک تعبیر قدیمی در ایران وجود دارد که می گوید باید سبیل خود را به گرو بگذاریم. برانکو گفت: من این اصطلاح را می دانم و می دانم که قولی محترم است اما هنوز نمی توانم آن را بپذیرم. او از آقای درویش بابت مالیاتی که پرداخته اند تشکر کرد و گفت که الان به عنوان یک توریست احساس آرامش می کنم و می توانم بیایم کشور زیبای شما را ببینم و در فوتبال معلوم نیست چه کسی برود و شاید به ایران برگردد.

* درویش تا یکشنبه شب به برونکو وقت داد

چلنجر ادامه داد: درویش در پایان به برانکو گفت من پای این همه صحبت را نمی بندم و تا یکشنبه شب صبر می کنم و برای تیم بعدی تصمیم نمی گیرم، شاید نظرت عوض شود. درویش حتی از تعبیر خواب پرداز استفاده کرد و گفت شاید خواب دیدی و نظرت عوض شد. آغوش هواداران به روی شما باز است. بعد از آن قهوه خوردیم و خداحافظی کردیم تا برانکو به اردوی تیمش ملحق شود و به ایران برگردد.

* حق با برانکو بود، صحبتی از قرارداد نشد

وی درباره اظهارات روز گذشته برانکو با بیان اینکه مذاکره و مذاکره با مسئولان پرسپولیس را تکذیب می کند، گفت: برانکو حرف اشتباهی نزده و کاملا درست گفته است. همانطور که می دانید کنفرانس های مطبوعاتی زمان محدودی دارند و طبیعتا برونکو نمی تواند جزئیات را توضیح دهد. حرف برانکو دروغ نیست چون به جایی نرسید که بخواهیم درباره جزییات قرارداد صحبت کنیم. حتی آقای درویش به برانکو گفته افرادی که به سن او می رسند و جام های کافی برده اند و پول دارند فقط به رضایت یک میلیون نفر راضی می شوند و آن ده ها میلیون نفر در ایران منتظر او هستند اما همچنان برونکو حاضر است درباره امضا نشدن قرارداد صحبت کند و گفت حرف شما درست است اما من قبل از جام ملت ها قولم را داده ام و نمی توانم به حرفم برگردم. تمام صحبت ها در این زمینه انجام شد و حق با برانکو بود که بحثی درباره قرارداد نشد. اگر برونکو به قرارداد اشاره کرد، درویش کاملا آماده بود و حتی بحث قرارداد دو سال و نیم را هم مطرح کرد، اما به اینجا ختم نشد.

می خواستم شرایط را روشن کنم.

چلنجر در ادامه صحبت های برانکو مبنی بر اینکه این دیدار صرفا یک گفتگوی محترمانه بوده را تایید کرد و گفت: برانکو فقط می خواست موضوع را روشن کند. من قصد نداشتم وقت تلف کنم و جواب ندهم تا به هواداران پرسپولیس و باشگاه پرسپولیس بی احترامی نکنم، چرا که باشگاه پرسپولیس ملک یک نفر نیست، نماد توده انبوه مردم است و برای دادن پشت به معنای پشت کردن به مردم است. . کمترین کاری که برونکو می توانست برای نشان دادن احترام انجام دهد این بود که وقت بگذارد و به توضیحات طرف مقابل گوش دهد و توضیحات خودش را بدهد.

* حسینی می داند تیم بعدی برونکو کجاست

وی در پاسخ به اینکه تیم بعدی برونکو چه خواهد شد، گفت: نمی دانم. آقای امیرعلی حسینی پیشنهاد را دید. دور نشسته بودم و با صدای بلند ترجمه می کردم. برانکو پیشنهاد خود را با نشان دادن آقایان حسینی و درویشی ارائه کرد که بالای سرشان آرم زرد بود و نمی دانم متعلق به کدام کشور است.

*آنها باید بودجه داشتند تا جلو بروند.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس بودجه مالی برای به خدمت گرفتن برونکو داشت، گفت: در مذاکرات به بحث مالی نرسیدیم و در باشگاه نیستم که ببینم بودجه پرسپولیس چگونه است اما قطعا پتانسیل وجود دارد. برای مذاکره و اقدام کرد. البته این فرض من است و احساس می کنم وقتی آقای درویش چنین اقدام قاطعی را انجام داد و مشکل مالیات برونکو را در 48 ساعت حل کرد، مشکل مالی وجود ندارد.

* درویش کار مدیران قبلی را انجام داد.

چلنگر سپس با تمجید از درویش برای حل مشکل مالیات برونکو، تصریح کرد: حل مشکل مالیات در 48 ساعت شوخی نیست. اگر می‌خواهید رسید بگیرید، حداقل دو هفته طول می‌کشد، اما او 13 رسید را در مدت چهار سال در دو روز تسویه کرد که منجر به صدور توافقنامه نهایی در هفته گذشته شد. درویش کاری کرد که چندین مدیر قبل از او باید انجام می دادند. به هر حال این موضوع جزو تعهدات ما بود و چه پیش آمد و چه نشد باید به آن عمل می کردیم. نباید اجباری باشه

*من هم مانند هواداران مشتاقانه منتظر آینده هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به حضور برانکو در پرسپولیس وجود دارد، پاسخ داد: نمی دانم. من هم مثل هواداران به آینده چشم دوخته ام و امیدوارم اینطور باشد اما آقای برانکو تاکید کرد که منتظر من نباشند و سراغ گزینه های خود بروند و جلو بروند تا تیم آسیب نبیند. آقای درویش هم سعی کرد در را باز بگذارد.

* من فقط از روی شناختی که از برانکو داشتم صحبت کردم.

چلنجر که هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر برانکو صادق باشد می آید، در پاسخ به اینکه آیا این حرف بعد از صحبت با برانکو بوده است یا خیر، گفت: نه، این را با شناختی که از شخصیت او داشتم گفتم. حتی اولین باری که اسفند ماه رفتیم پیش آقای نژادفلاح در مذاکرات 3-4 ساعته آقای نژادفلاح گفت من پول ندارم و تا تیرماه نخواهیم داشت اما برانکو به دلیل صداقتش قبول کرد و گفت در این مدت رایگان کار خواهم کرد. من روی این اصل صحبت کردم که اگر برانکو صداقت ببیند جلو می آید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.