افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

هفته سیزدهم برنامه های بازیکن برای هدف

  • کد خبر : 1845
هفته سیزدهم برنامه های بازیکن برای هدف

بازی Titans-Eagles می تواند چند بازی برنده ایجاد کند. این یکشنبه 13 بازی NFL وجود دارد و تعداد نامحدودی فرصت برای حضور در اکشن در SI Sportsbook وجود دارد. انتظار می‌رود مجموع سه بازی به بیش از 50 برسد، در حالی که انتظار می‌رود تنها یک بازی زیر 40 بماند (دنور-بالتیمور). برای زمانی که بازار […]


بازی Titans-Eagles می تواند چند بازی برنده ایجاد کند.

این یکشنبه 13 بازی NFL وجود دارد و تعداد نامحدودی فرصت برای حضور در اکشن در SI Sportsbook وجود دارد. انتظار می‌رود مجموع سه بازی به بیش از 50 برسد، در حالی که انتظار می‌رود تنها یک بازی زیر 40 بماند (دنور-بالتیمور).

برای زمانی که بازار برای بازی Green Bay-Chicago پر شده است، چشمان خود را ببندید. آرون جونز و ای جی دیلون احتمالاً از توانایی‌های عجولانه خود فراتر می‌روند، مخصوصاً وقتی آرون راجرز با مصدومیت بازی می‌کند. همچنین، بازی Browns-Texans را بررسی کنید. من هم دامئون پیرس و هم نیک چاب را در آن مسابقه دوست دارم. پیرس می‌تواند ارزش زیادی داشته باشد، زیرا او در هفته‌های اخیر عملکرد ضعیفی داشته است و براون‌ها یک بازی فوق‌العاده مطلوب برای دونده هستند.

من شش وسیله را برای در نظر گرفتن انتخاب کرده‌ام، و پنج مورد از شش مورد را بر عهده می‌گیرم. حتما زودتر از این ارزش ها استفاده کنید!

Jalen Hurts در 6 بازی از 11 بازی این فصل دو یا چند پاس TD زده است.

اریک هارتلاین / USA Today Sports

Jalen صدمه دیده بیش از 1.5 گذراندن TD (+110)
هارتز نه تنها در 6 بازی از 11 بازی این فصل 2 تاچ داون به اضافه پرتاب کرده است، بلکه با تایتان ها نیز روبرو شده است که به طور متوسط ​​1.7 پاس TD در هر بازی و دومین یارد از نظر پاس برای QB های حریف در سال جاری اجازه داده اند. بله، ایگلز به خاطر بازی زمینی خود شناخته شده است، اما Hurts با بیش از یک شروع در سال جاری سومین امتیاز بهترین پاسور (105.6) را در بین QBها دارد. او از پاتریک ماهومز، جو بارو و جاش آلن جلوتر است.

Trevor Lawrence بیش از 13.5 یارد راشینگ (-125)
ترور لارنس اخیراً فوتبال فوق العاده ای بازی می کند و این هفته او یک مسابقه خوشمزه را در برابر شیرها دریافت می کند که به طور متوسط ​​45 یارد در هر بازی به QB های حریف در این فصل اجازه داده اند – 275 یارد از آن فقط در آخرین فصل به دست آمده است. سه مسابقه، با جاستین فیلدز، دنیل جونز و جاش آلن هر کدام بیش از 50 ثبت نام کردند. لارنس در دو بازی از سه بازی اخیر خود و در پنج بازی از 11 بازی این فصل از این پشتوانه فراتر رفته است.

دریک هنری بیش از 84.5 یارد راشینگ (-120)
هنری از هفته 9 تا به حال یک بازی پرشتاب 100 نفری نداشته است، و این بدان معناست که همه ما در این هفته ارزش این هجوم کم راش را داریم! خط دفاعی Eagles Run در چهار هفته گذشته در رده نهم جدول لیگ بوده است و به طور متوسط ​​120 یارد راشینگ در هر بازی را برای دونده های حریف امکان می دهد. اشتباه نکنید، هنری هنوز هم پادشاه است،

مایلز سندرز زیر 60.5 یارد راشینگ (-125)
فیلادلفیا در زمین مسلط بوده است، اما آنها در برابر این دفاع دونده تایتان ها که امسال تنها 84.5 یارد راش در هر بازی اجازه می دهد، کار سختی را پشت سر بگذارند. سندرز این کمیته را برای ایگلز رهبری می‌کند، اما کنت گینول، بوستون اسکات و جلن هرتس نیز در کالسکه‌های سندرز خواهند خورد. سندرز در بازی های نرم عملکرد خوبی داشته است، اما این یکی از آنها نیست. سندرز در این فصل به طور متوسط ​​16 بار در هر بازی توپ را حمل کرده است و تایتان ها در چهار مسابقه گذشته تنها 2.94 یارد به ازای هر حمل اجازه داده اند. اگر تایتان ها روی نقطه باشند، سندرز ممکن است به 50 نرسد.

کورتیس ساموئل بیش از 7.5 یارد سراسیمه (-120)
ساموئل در هر یک از شش مسابقه اخیر خود 12 یارد یا بیشتر هجوم آورده است، و من نمی‌بینم که میزان استفاده از گیرنده گسترده در مقابل تیمی که جاینتز اجازه 133 یارد راش در هر بازی را در سه مسابقه گذشته داده است، تغییر کند. در این فصل، ساموئل 9 بار از این پروپوزال فراتر رفته است، و او از هفته 7 به طور میانگین 3.5 بار در هر بازی دارد.

ای جی براون بیش از 74.5 یارد دریافت (-125)
تایتان ها در چهار مسابقه گذشته 188.5 یارد دریافت را در هر بازی به حریفان اجازه داده اند. ای جی براون هنوز هم سگ برتر فیلادلفیا است و بدون دالاس گودرت، فرصت های او فقط باید افزایش یابد. براون به طور متوسط ​​76 یارد دریافت در هر بازی دارد و او 28.5 درصد از اهداف تیم و 37.1 درصد از یاردهای هوایی آن (ششم در NFL) را در اختیار دارد. اوه، و آیا من اشاره کردم که این یک بازی انتقامی برای براون در مقابل تایتان ها است که او را عوض کردند؟ له کن.

Perfect 10 را به صورت رایگان بازی کنید تا شانس برنده شدن 10000 دلار را داشته باشید

پوشش بیشتر شرط بندی، فانتزی و NFL:

• شانس NFL هفته 13، مسابقات
• شانس ایالات متحده و هلند
• روسای تصویب لوایح به عنوان سوپر کاسه مورد علاقه
• هفته 13 Start ‘Em, Sit’ Em: RB
• رتبه بندی قدرت NFL



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.