افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

انقضای یک بند در تحریم های مالی ایران

  • کد خبر : 184490
انقضای یک بند در تحریم های مالی ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اکو ایران; آخرین وضعیت ذخایر آبی 16 سد بزرگ کشور مانند سدی، ترگاه، پانزده خرداد، مارون، آق چای، استقلال، دامغان، چاه نیمه ها و … نشان می دهد که ذخایر آبی بین 25 تا 90 درصد کاهش یافته است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته. پس از […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اکو ایران; آخرین وضعیت ذخایر آبی 16 سد بزرگ کشور مانند سدی، ترگاه، پانزده خرداد، مارون، آق چای، استقلال، دامغان، چاه نیمه ها و … نشان می دهد که ذخایر آبی بین 25 تا 90 درصد کاهش یافته است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

پس از آنکه فردی در برنامه زنده از دریافت سکه طلا از یکی از نمایندگان مجلس خبر داد، قالیباف از دادستان کشور خواست تا این موضوع را پیگیری کند.

وزیر اقتصاد از بانک ها خواست راه را برای پرداخت تسهیلات تبصره 18 برای تامین مالی طرح های دانش بنیان باز کنند و در این زمینه تاخیری نداشته باشند. خاندوزی گفت: بانک های عامل باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که معوقات مربوط به پرداخت تسهیلات تبصره 18 قبل از دهه فجر امسال تسویه شود.

پس از آنکه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده حقوق کارکنان دولت را از 18 درصد به 20 درصد افزایش دادند، حالا سازمان برنامه و بودجه برای این افزایش شرط گذاشته است. این سازمان افزایش حقوق کارکنان دولت از 18 درصد به 20 درصد را منوط به تأمین منابع پایدار اعلام کرده است.

دولت تا پایان آذرماه امسال حدود 550 میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول کرد، یعنی تا پایان آذرماه 65 درصد اهداف مالی محقق شده است.

پس از هفت ماه حاشیه، سرانجام انتخابات مجدد در اتاق بازرگانی ایران برای انتخاب رئیس برگزار شد و صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از مصوبه دولت برای واردات خودروهای جدید به این مناطق خبر داد و گفت: به ازای هر خودرویی که از منطقه آزاد به سرزمین اصلی وارد می شود، مجوز واردات یک خودرو به منطقه آزاد صادر شده است. سقف 20000 دلار

مجلس به دولت اجازه داد تا بدهی های ناشی از اجرای طرح تملک دارایی های سرمایه ای را با املاک تسویه کند.

شرکت ارتباطات زیرساخت از قطع شدن فیبر نوری بین المللی به ایران در گرجستان خبر داد و این قطعی را دلیل قطع اینترنت در این کشور دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.