افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

خبرنگار عمانی: درباره برانکو نپرسیدیم. ببرش پرسپولیس! + فیلم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 184471
خبرنگار عمانی: درباره برانکو نپرسیدیم.  ببرش پرسپولیس!  + فیلم – پرسپولیس نیوز

روزنامه نگار سرشناس شبکه قطری «القص» از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال عمان انتقاد کرد. خلیل البلوشی خبرنگار عمانی شبکه القص در پایان دیدار تیم های ملی فوتبال عمان و تایلند در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 که با پایان یافتن این دیدار به پایان رسید، گفت: تساوی 0-0: برونکو […]

روزنامه نگار سرشناس شبکه قطری «القص» از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال عمان انتقاد کرد.

خلیل البلوشی خبرنگار عمانی شبکه القص در پایان دیدار تیم های ملی فوتبال عمان و تایلند در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 که با پایان یافتن این دیدار به پایان رسید، گفت: تساوی 0-0: برونکو (سرمربی عمان) را به پرسپولیس ببرید. او مربی خوبی است و شما می توانید دوباره او را داشته باشید!

وی پس از بیان اینکه سرمربی سابق پرسپولیس عملکرد خوبی با تیم عمان نداشت، تصریح کرد: عمان با پیروزی مقابل قرقیزستان شانس صعود به مرحله حذفی را دارد. با این حال مردم عمان از عملکرد برونکو در این تیم انتقاد می کنند. آنها از عملکرد تیم عمان مقابل عربستان و تایلند عصبانی هستند.

این روزنامه نگار عمانی با انتقاد از عملکرد تیم ملی فوتبال این کشور مقابل تایلند گفت: در این دیدار خوب بازی نکردیم. فکر می کنم این آخرین رقابت برونکو در تیم عمان باشد. مهمترین چیز این است که تمرکز و امید لازم برای صعود مقابل قرقیزستان را داشته باشیم.

تیم عمان پس از کسب یک امتیاز از دو بازی، در رده سوم جدول رده بندی گروه F جام ملت های آسیا 2023 قرار دارد و همچنان از امکان راهیابی در جمع 16 تیم پایانی این رقابت ها برخوردار است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)