افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » لیست مازاد استقلال تغییر کرد

  • کد خبر : 184450
اسمارتک نیوز » لیست مازاد استقلال تغییر کرد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، انتشار اخباری در مورد بازیکنان استقلال و مصدومیت یکی از آنها و همچنین مسائل مربوط به پنجره بسته نقل و انتقالات این باشگاه، شرایط را به جهات مختلفی هدایت کرد و در حال حاضر لیست مازاد استقلال این تیم دستخوش تغییراتی شده است. حدود دو هفته پیش برخی رسانه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، انتشار اخباری در مورد بازیکنان استقلال و مصدومیت یکی از آنها و همچنین مسائل مربوط به پنجره بسته نقل و انتقالات این باشگاه، شرایط را به جهات مختلفی هدایت کرد و در حال حاضر لیست مازاد استقلال این تیم دستخوش تغییراتی شده است.

حدود دو هفته پیش برخی رسانه ها و حتی افراد نزدیک به استقلال نام افرادی چون جعفر سلمانی، سعید مهری، امیرارسلان مطهری، زبیر نیک نفس و… را مطرح کردند. در میان بازیکنان خروجی استقلال در نیم فصل. فقط سعید مهری با پیشنهاد خوب باشگاه قبرسی حاضر به همکاری با استقلال شد و 160 میلیون تومان از قرارداد این فصل و دو میلیارد از طلب قبلی خود را بخشید و رفت.

اما در آینده و با رخ دادن اتفاقاتی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالات (که با وجود اعلام فرشید سامی مبنی بر باز شدن آن، هنوز خبر رسمی منتشر نشده است) و مشکلی که برای کوین یاماگا به وجود آمد، حالا خبر از اردوی تیم استقلال می آید، با دو هفته پیش فرق دارد.

افراد نزدیک به سرمربی استقلال از تغییراتی در لیست خروجی این تیم خبر می دهند و شاید مثل ابتدای فصل لیگ برتر در تابستان امسال که قرار بود چند بازیکن از این گروه جدا شوند. اما هرگز این کار را نکردند، دوباره، خروج های زمستانی ادامه خواهد داشت تا اینکه در پایان فصل او در جمع آبی ها بماند.

با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی به وجود آمده برای استقلال به نظر می رسد در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برای باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی رخ دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.